Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Belady schreef:Toch maar naar de staleigenaar, hebben er meerdere last van? Of hij weg, of jullie.

00peetje00 schreef:De stal eigenaar zou deze mensen eigenlijk weg moeten sturen vind ik. Nu worden de andere klanten er de dupe van.

frangelica schreef:zou ze gewoon lekker links laten liggen en lekker me ding doen....en dan zien we wel weer...goed spullen opbergen...en klaar..zou me er lekker buiten houden.
Vjestagirl schreef:Aller eerst zou ik beginnen met zo veel mogelijk spullen achter slot en grendel op te bergen. Alles wat je niet op kunt bergen, meenemen naar huis (als je op de fiets gaat kan ik je een grote rugtas aanraden, past echt heel veel in).
Als hij je persoonlijk bedreigd zou ik melding gaan maken bij de politie. Heel banketstaaf en vast heel overdreven, maar het helpt vaak wel. En dan niet alleen jij, maar iedereen die er last van heeft.
Verder ook zorgen dat je met geen vinger aan zijn paard zit. Helemaal niets. Niet voeren, niet buiten zetten, niet aaien, helemaal niets. Mocht er dan eens iets gebeuren kun je namelijk altijd terugvallen op het feit dat jij dat dier niet aangeraakt hebt.
cadee schreef:00peetje00 schreef:De stal eigenaar zou deze mensen eigenlijk weg moeten sturen vind ik. Nu worden de andere klanten er de dupe van.
Ja vind ik ook wel
Maar het zal er gewoon op aan komen dat ik zelf vertrek
Sorry mijn paard gaat voor !
Maar dat wil tog niet zeggen dat ik het hierbij moet laten ofwel ?