Althans, dat was de bedoeling, maar Isolda dacht er anders over

Het eerste kwartier van de rit was ze schaapmak. Tsja, dacht ik, dat krijg je van al dat vet, dan loop je ook niet lekker.
Dus op het strand, flink aan het werk. Lekker draven en veel galoperen, dat is goed voor je buik.
Omdat ik wat wiebel met mijn benen, had ik de tip gekregen mijn beugels 1 gaatje korter te doen. Ik moest wel wat wennen, maar mijn benen lagen idd stiller.
Tot er een man aankwam, al joggend met zijn witte herder........ (op halve kilometer afstand wel te verstaan)
Isolda ziet het, bedenkt zich een keer en voor ik wat in kon brengen maakte ze een paar flinke zijwaartse sprongen en Jantina kukelt er achterover af

Op een vol strand..... Gelukkig was ik net wat uit de drukte, maar niettemin zagen nog veel mensen het. NU maar hopen dat het allemaal onbekende toeristen waren

Ik had niet verwacht dat ze toch nog zo lenig zou zijn

Ik viel een beetje ongelukkig en rolde zo tussen haar benen. Als ik val moet ik haar goed vasthouden, want daar schrikt ze dan weer van, maar nu stond ze heel snel stil. Ik zag hier en daar wat hoeven en benen tijdens mijn val, maar verder....
Ik denk maar dat ze goed op mij gelet heeft en beeld me in dat ze toch iets meer op me gericht is, dan dat ik altijd denk.
dat het misschien puur mazzel was, dat laat ik dan maar achterwege