Ik wil voor mijn paard een menwagen kopen. Ik heb al enige uren op internet erop zitten om een leuke wagen te vinden. Vorige week zag ik een leuke staan en na enig mail verkeer was mijn bod geaccepteerd.
Ik natuurlijk hartstikke blij en heb plannen gemaakt om er vandaag om te komen (auto geregeld, stalling voor de kar, aanhanger, chauffeur en vrij gevraagd van mijn werk)
Ik heb de verkoper toen gevraagd om de maten door te sturen zodat ik de juiste aanhanger mee zou nemen en dus niet voor de kat zijn viool zou rijden.
de verkoper gaf aan dit de volgende dag te doen.
Hierna heb ik dus niks meer gehoord! Ik heb nog 3 keer een mail gedaan, waarin ik vriendelijk doch dringend verzocht om de maten door te sturen en de afhaal afspraak nogmaals te bevestigen (dit was al een keer bevestigd, maar ja omdat ik verder niks hoorde wilde ik het toch wel zeker weten).
Puntje bij paaltje heb ik dus nog steeds geen kar en ik baal als een stekker. Ik vind het niet netjes dat een verkoper je zo laat hangen. Vooral omdat ik wel een dag vrij heb genomen die ik anders met de kinderen door had kunnen brengen tijdens een vakantie ofzo
Mijn vriend heeft inmiddels zijn eigen theorie ontwikkeld dat de verkoper de kar duurder heeft kunnen verkopen. Dan nog vind ik dat een mailtje op zijn plaats was geweest, ook al vind ik dat nog steeds niet netjes, daar mijn bod al was geaccepteerd.
Is dit jullie ook wel eens overkomen?

) ; even lekker hoog bieden op de advertentie waar ie staat!