Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
R.X. schreef:Ik kan alleen heel lang niet meer rijden, enz. en misschien wel nooit.
En daar baal ik vresselijk van, daarom moet ik mijn 4 jarige helaas verkopen.
Er komt zondag een Shetlander bij voor mijn 21 jarige.
friesiszwart schreef:R.X. schreef:Ik kan alleen heel lang niet meer rijden, enz. en misschien wel nooit.
En daar baal ik vresselijk van, daarom moet ik mijn 4 jarige helaas verkopen.
Er komt zondag een Shetlander bij voor mijn 21 jarige.
Moeten verkopen omdat je niet meer kan rijden, zou je wel kunnen gaan mennen?
Heb je daaraan gedacht?
ben nog jong genoeg en heb tijd zat ..maar afscheid nemen is nooit leuk
heb het ook hier op stal Equimotion schreef:Marion71 schreef:Wat doe je dan naast je werk? 's Avonds, in het weekend, op een vrije dag? .
Moet je je dat echt afvragen?
Volgens mij hoeft je interesse niet verandert te zijn om meer dingen leuk te vinden dan paarden alleen hoor!
Francis schreef:Sinds vandaag 100% paardloos. Onvrijwillig, dat wel. Eind Januari heb ik mijn paard al verkocht, gedwongen door de financien, ik trek het momenteel gewoon niet.
Mijn shet is tijdelijk naar een kennis gegaan, ik was van plan hem weer dichter bij huis te halen zodat ik in ieder geval nog iets had maar kon niks geschikts vinden, maar wel een heel geschikte koper, dus uiteindelijk besloten ook hem te verkopen... Het was toch al een beetje een surrogaat oplossing om het zwarte gat op te vullen na de verkoop van mijn paard en dat werkt niet.
Dezelfde dag dat ik mijn paard verkocht heb ik ook m'n hond in laten slapen, dus voor het eerst in m'n leven ben ik totaal 'beest-loos' en dat is érg leeg moet ik zeggen. Ik heb nog wel een kat in huis maar katten 'heb' je niet, die wonen bij je dus dat vult de leegte ook niet echt.
Voor een pup ben ik aan't sparen, duurt even omdat ik een bepaald ras wil waarop ik moet wachten en voor moet sparen.
Paard komt er zeker weten ook weer, zodra ik financieel de boel op orde heb en structureel meer binnen krijg. Ik hoop dat dat lukt zodra ik m'n opleiding afgerond heb, dus over 3 jaar.