Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ruiters irrelevant is hoe je nou precies een piroutte of een passage rijdt... maar juist het proces vanaf het begin van het rijden af aan wel. mirkip schreef:ik denk dat het voor de meeste (gemiddelde, nederlander zeg maar) ruiters irrelevant is hoe je nou precies een piroutte of een passage rijdt... maar juist het proces vanaf het begin van het rijden af aan wel.
Hoe gaat het proces eraan toe om een paard correct te laten dragen, hoe rijdt je nou correct de achterhand erbij, hoe juist de SB of juist travers...
Maar dat ook dingen waar veel ruiters tegenaan lopen behandeld worden (paard wordt zwaar op de hand bijv... of juist loperig... of net wat).
Maargoed, ik weet ook niet wat precies je doelgroep is.
mirkip schreef:ik denk dat het voor de meeste (gemiddelde, nederlander zeg maar) ruiters irrelevant is hoe je nou precies een piroutte of een passage rijdt... maar juist het proces vanaf het begin van het rijden af aan wel.
Hoe gaat het proces eraan toe om een paard correct te laten dragen, hoe rijdt je nou correct de achterhand erbij, hoe juist de SB of juist travers...
Maar dat ook dingen waar veel ruiters tegenaan lopen behandeld worden (paard wordt zwaar op de hand bijv... of juist loperig... of net wat).
Maargoed, ik weet ook niet wat precies je doelgroep is.

)
Dat je een jong paard, vergelijkt met een ouder paard bv.