Ik heb over 2 weken m'n eerste dressuur proef, maar hoek kan ik me het beste hier op voorbereiden.
Zelf ben ik nog een beetje bang dat ik foute ga maken omdat het ook m'n eeste proef is.
alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik zit ondertussen nu bij de F7
Maar op het moment dat je in de bak bent valt het reuze mee!(bij mij dan). Ik bedacht gewoon dat de jury er niet zat en dat ik aan het vrijrijden was ,alleen dat er iemand de figuren voor las.
En als je een fout maakt, niet in paniek raken, de jury vraagt soms of je de figuur opnieuw wilt rijden, alleen krijg je uiteraard wel hier minder punten voor. Succes! TlovesB schreef:Toen ik mijn eerste proefje ging doen (F2), dacht ik ook dat ik het zo verknallen.En ik zit ondertussen nu bij de F7
Maar op het moment dat je in de bak bent valt het reuze mee!(bij mij dan). Ik bedacht gewoon dat de jury er niet zat en dat ik aan het vrijrijden was ,alleen dat er iemand de figuren voor las.
En als je een fout maakt, niet in paniek raken, de jury vraagt soms of je de figuur opnieuw wilt rijden, alleen krijg je uiteraard wel hier minder punten voor. Succes!