Tweehonderd donkerrood: ROZEN!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Tweehonderd donkerrood: ROZEN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 06:54

Gisteren kwamen Laui! en zusje Guinnifer op bezoek. Maar er kwam nog meer!!!
Het was dus een grote verassing toen ik ineens opnieuw de bel hoorde gaan, daar stonden Esther en Rocamor...

Met in de auto 200 donkerrode grote SUPERROZEN!!! Bloos Bloos Bloos
Inclusief grote glazen vazen, echt zó mooi!!!

Drie grote supervazen bomvol in mijn huis, en de vierde vaas met rozen hebben we meegenomen naar mijn stalhoudster en vriendin Hetty.

Hetty had de dag ervoor een zware migraine-aanval gehad, en verzorgt Cerise en de andere dieren (kippen, eenden, paarden, geitje etc.) echt super, dus als iemand het verdiend om rozen te krijgen... zij wel!!!
Ze zat in de schaduw in de tuin toen we kwamen met de rozen, en glunderen dat ze deed!
Dus niet alleen Dorine maar ook die mensen echt onder de indruk! Party!!

Op stal heb ik zelfs op Cerise gereden, en Esther kon een foto maken van ons in galop.
Dit deed me best veel, want het kon zijn dat het de laatste keer was dat het vastgelegd werd op foto dus... een raar gevoel eigenlijk.

Ook heel vreemd is dat er mensen op bezoek komen die je misschien wel voor 't laatst in je leven ziet. Je zegt het niet hardop hoor, maar Laudine en haar zusje wonen niet naast de deur dus je weet onbewust toch... gek hoor. Toch hebben we een vrolijke dag gehad.
Peter kwam op tijd thuis om nog voor ons patatjes te halen etc. dus hoefde ik de Chili con Carne niet meer te maken. Daar was het al veel te laat voor, we kwamen pas om negen uur 's avonds thuis.
Het was allemaal wat uitgelopen want voordat al die rozen geknipt waren en op stal Cerise zich in de wei liet vangen met die hitte... uiteindelijk kreeg Rocamor (Charlotte) het voor elkaar om haar te pakken. Knap hoor!

Vannacht heb ik heerlijk geslapen, ik was echt kapot na een middagje bezoek, en gelukkig kon Peter ook lekker doorslapen daardoor. Meestal hoest ik hem telkens wakker met mijn kriebel in mijn longen... Boos!
Nu ligt hij nog op bed, maar over een half uurtje maak ik hem wakker want we moeten naar 't ziekenhuis enz.

Via Esther en Rocamor kreeg ik van Bokker 'Barb' nog heel lief een cadeautje! Namelijk een zakje snoepjes voor Cerise...
Kwam heeeeeeeeeeel goed uit, want de snoepjes die ik zelf had waren bijna op, en lang niet genoeg geweest om haar uit de wei te halen... Extreme duivel

Esther heeft van de middag foto's gemaakt en zal ze zo gauw mogelijk op Bokt zetten.
Godzijdank ook een foto van Dorine op Cerise in galop. Wie weet is het de laatste keer want Cerise is altijd erg onstuimig en ik galoppeer niet meer met haar zonder dat er eerst iemand anders even haar lekker los en moe gereden heeft. Te gevaarlijk met die onstuimige dame...
Gelukkig hebben eerst Laui! en daarna Guinnifer Cerise ff moe proberen te maken, hoewel ze zo moe niet werd, eerder warm met die hitte en dus terug in de wei, lekker afgekoeld, zat ze ook zo weer in de galop de anderen op te jagen... *LOL*
Vraag: hoe krijgen we Cerise moe? Echt een trakhener-dame, zo'n bloedje.... Racekikker. Haha!

Als iemand van Bokt zich geroepen voelt die uitdaging aan te gaan (Cerise moe maken), dan kom gerust!
Het telefoonnummer van Peter heb ik op forum Dorine Acties gezet, dus bel maar voor een afspraak. Knipoog

Heel Bokt bedankt voor de SUPERROZEN!!!
Mijn huis staat er nu vol mee en ik ben stapel op rozen.
Doen me aan mijn Peter denken en aan iedereen van wie ik hou. Rozen gaan toch over liefde? Lovers
Mijn kamer ruikt dus nu heerlijk, en straalt helemaal, en wij ook.
Thanks en we genieten er nog lang van!
Lyvz,
Peter en Dorinepien.


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:02

Fijn dat je zo'n lekker dagje gehad hebt gisteren Lachen
Wat zal het bij jullie in huis lekker ruiken met al die rozen *LOL*
Leuk dat je ook weer hebt kunnen rijden op Cerise.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:10

WOW je huis zal wel heeerlijk gaan ruiken naar al die rozen Tong uitsteken

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:10

Je was niet de enige die moe was hoor... Guinnifer zat in de auto naar huis te gapen dus ik zei: ga maar slapen. Had ze net écht haar oogjes dicht, gaat mijn telefoon, maar ik heb geen handsfree setje, dus moest zij m opnemen. En zelf ben ik thuis ook maar weer m'n bedje ingedoken, was al laat.
Cerise is wel een pittige dame hoor, ik ben heel wat anders gewend (wilde hengsten, idiote ruinen, dat soort spul). Ik kreeg het ook niet goed voor elkaar, maar Guinni, die had Cerise zelfs in galop nageeflijk *jaloers*! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:13

Het was weer gezellig gisteren, en natuurlijk mochten we van Dorine niet gelijk rechtsomkeert maken nadat we de rozen afgeleverd hadden en in vazen gezet. We moesten toch ook nog mee naar Cerise. De foto's volgen nog, als het goed is zet Barb ze er vandaag nog op.

Het is gewoon fantastisch om te zien hoe Dorine verbaasd was dat er nog meer bokkers voor de deur stonden en die grote ogen toen ze de bossen rozen zag. Toevallig zijn rode rozen haar lievelingsbloemen, en daarbij ruiken deze rozen ook nog eens lekker. Ook Hetty fleurde op bij het zien van de bos rozen die Dorine aan haar gaf.

Sprakeloos

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:14

Het was echt een heel gezellige middag en avond. En Dorine is net zo eigenwijs als haar Cerise-dametje. 4 man (vrouwen) om zich heen die niets anders deden / zeiden: Laat nou, doe rustig aan, wij doen dat wel, ga nou rustig zitten, doe je voorzichtig, en ga zo maar door..... En Dorine maar proberen om rond te rennen om ons naar het zin te maken. Gelukkig hebben 4 vrouwen net iets meer overredingskracht dan Dorine. Ze luistert inmiddels prima naar het woordje: "ZIT!" Extreme duivel

Voor mezelf moet ik zeggen dat het toch een hele emotionele dag was. Je kan alleen vermoeden hoe goed (slecht?) het gaat met Dorine. En als je haar dan ziet glunderen in volle galop op haar eigen mooie paardje . Dat doet je wel wat....

Lieve Dorinepien en Peter,

Hopelijk volgen er nog een heleboel van dit soort gezellige dagen!

Rockes <3

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:15

Dorine schreef:

Via Esther en Rocamor kreeg ik van Bokker 'Barb' nog heel lief een cadeautje! Namelijk een zakje snoepjes voor Cerise...
Kwam heeeeeeeeeeel goed uit, want de snoepjes die ik zelf had waren bijna op, en lang niet genoeg geweest om haar uit de wei te halen... Extreme duivel


Alsof ik het aan voelde komen Haha! stoute Cerise

Ben blij dat je de rozen mooi vind hoor, ik zat al te duimen dat ze de hitte zouden overleven en dat ze nog mooi zouden zijn als ze bij jou aan zouden komen. Gelukkig is dat gelukt!!! Wat leuk dat er ook een vaas
naar je stalhoudster is gegaan, 2 blije mensen op 1 dag

Dikke knuffel van mij!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:21

Heerlijk dat je nog even op Cerise hebt kunnen galopperen, ik gun het je zo! Ik zou dolgraag langs willen komen, maar ik weet even niet hoe ik dat allemaal voor elkaar moet krijgen. Mijn ouders gaan op vakantie dus die kunnen me niet brengen, maar ik ga iets regelen


*is Jacksel, vergeten uit te loggen *

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:48

Trouwens ook wel grappig. Gister stonden G en ik al buiten, komt Dorine aangerend: schrijf jij een láng verslag. Dus ik: ja doe ik. Thuisgekomen was ik wel een beetje moe (al die idiote Duitsers ook op de weg, oh nee, dat was de heenweg, viel trouwens wel mee met hoe idioot ze waren) dus ging ik eerst maar slapen. Net na het paarden voeren en buitenzetten gelijk verslagje willen tiepen, is Dorine me net voor...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:50

Wat heerlijk om op zo'n mooie dag even te hebben kunnen galopperen op je grote schat Dorine!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 07:51

Jaja zo is ze wel idd, stiekem op het geheime forum posten, niet willen luisteren en....een lang evrslag maken.
Fijn dat het zo is gegaan, een topdag dus.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:04

Klinkt als een geslaagde dag!
Ben blij dat je ook nog even hebt gereden en dat daar dan ook gelijk foto's van zijn gemaakt!
Hoop dat de rozen nog een tijdje mooi blijven met dit warme weer.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:08

wat fijn dat het goed is gegaan Lachen
en ik ben benieuwd naar de foto's!
ik hoop dat ze goed zijn gelukt!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:11

fijn dat je fijne dag gehad hebt. En de Rozen hebben jullie echt verdiend Haha!. Het zal idd wel flink naar de rozen ruiken *LOL*

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:26

Die foto van Dorine in galop op Cerise zou ik best wel willen zien Lachen

Fijn dat jullie allemaal zo'n heerlijke dag hebben gehad!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:28

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt Dorine. Maak maar veel foto's van jou en Peter tussen de rozen, zoals je gelezen hebt zijn ze met liefde gegeven.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:32


Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:43

Super meis, zo te lezen heb je echt met volle teugen genoten van een mooie dag, lieve mensen, geurige rozen en een galopje op je mooie Cerise. Ik hoop dat er nog veel van zulke mooie dagen voor je mogen zijn!
Dikke zoen,
Son

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:47

Geweldig, Dorine!
Hopelijk mag je nog een keer genieten van een galopje met Cerise Lachen

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:51

Echt erg leuk dat het zo leuk was!!! Mooie fotos en ik hoop voor je dat je nog meer van zulke fotos kan maken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 09:03

Wat vind ik dit mooi en fijn om te lezen, gewoon fantastisch dat je 'zo'n fijne dag hebt gehad. Super!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 09:14

Wat leuk dat je zo'n geweldige dag gehad hebt! De rozen zijn iid wel erg mooi geworden!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:10

Oh wat klinkt het heerlijk zeg! Ik kan me je glunderkoppie helemaal voorstellen Haha!

Ik ben echt superblij dat je zo genoot en zo blij met de Bokt-rozen bent Lovers

Ik ga nu snel foto's kijken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:22

Het doet me goed te horen dat je zo'n fijne dag hebt gehad, en dat je daar nog heerlijk lang van kunt nagenieten met je huis vol rozen! Lachen

Ook ik ga nu even kijken op ITP, ben heel benieuwd hoe dat er uitziet! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:17

Mooie rozen!
Ben blij dat je er zo van geniet en zon topdag hebt gehad Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, ArtHorse, Dartel, Lanoca en 34 bezoekers