daar kwam ik van de week wel achter, ik ging hem longeren samen met een vriendin. Guido rennen en gek doen aan die longeerlijn! na een paar rondjes keihard te hebben gegaloppeerd nam hij een paar rare sprongen en trok daarbij de longeerlijn uit mn handen

ik longeer hem altijd op een grasveldje waar geen omheining op staat dus weg was ie.... Het enige waar guido altijd alleen aan denkt is eten

hij was van top tot teen drijfnat van het zweet en stond helemaal te trillen op zn benen!! (anders ik wel trouwens want ik was natuurlijk erg geschrokken) gelijk gekeken of hij niets mankeerde maar dat viel gelukkig reuze mee, hij had aleen een klein wondje net boven zn hoef.
ik maakte me al hartstikke zorgen om hem want die longeerlijn hing nog achter hem aan (waarschijnlijk dus ook de reden dat hij zo bleef rennen) en was bang dat hij zich daar behoorlijk mee zou verwonden. ik haalde al in mn hoofd dat hij ergens achter zou blijven hangen of dat hij over de kop zou slaan ofzo maar dat is gelukkig niet gebeurd.
toen moest ik mn vriendin nog ergens halverwege op gaan pikken, die was ook doodop want ze had de hele tijd achter hem aan gerend

toen heeft zij Guido naar huis gestapt (lekker zonder zadel op zo'n bezweet paard

Gelukkig is alles weer goed afgelopen