Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Even van je roze wolk afhelpen dus.
Bizzybijtje schreef:In het begin is het rozengeur en maneschijn, maar na een tijdje wordt het normaal en is het dus niet eens zo 'bijzonder' meer hoorEven van je roze wolk afhelpen dus.
En ik heb zomaar de indruk dat je een shet wilt omdat deze gewoon het goedkoopste zijn. Aan je beginpost sowieso al te zien. Ik zou er maar even mee wachten, totdat je zelf alles kan bekostigen, en genoeg ervaring hebt. Want om eerlijk te zijn kom je niet zo over
Bizzybijtje schreef:Ja, dit zegt alweer genoeg...
[EA-TK-PP] GZ ik zoek een shetlander onder 100 euro![]()
Wacht er nou alstublieft even mee...
carmen123 schreef:Bizzybijtje schreef:Ja, dit zegt alweer genoeg...
kijk ik besteed 125 euro per maand alleen voor stal dus ik heb genoeg geld alleen omdatr ik beter geld kan besparen
carmen123 schreef:En wat als je pony een koliekaanval krijgt? Iets breekt? Of dat er iets anders ergs gebeurt waardoor hij naar een kliniek moet? Dan kom je met 125,- niet toe hoor...
. 
Bizzybijtje schreef:Ja, dit zegt alweer genoeg...

Bizzybijtje schreef:En wat als je pony een koliekaanval krijgt? Iets breekt? Of dat er iets anders ergs gebeurt waardoor hij naar een kliniek moet? Dan kom je met 125,- niet toe hoor...
carmen123 schreef:ik zou als ik jou was niet mee bemoeien want ik weet zelf wel en ik hou daar allemaal rekening mee hoor en ik ga me shet verzekeren denk jij nu ofzo dat arm ben ofzo