Vanochten om 7 uur op, spullen gepakt en naar stal gegaan. Dennis was er al, dus even rustig de paarden gepoetst, spullen gepakt en op de trailer gezet (het was pas de 2e keer op de trailer en ze liep er zo op).
Toen richting Maartensdijk, daar aangekomen werden we begroet door Dynamiek, Prima, Orri, Napoleon en Mammasan, die er al waren (hoop dat ik niemand vergeten ben). Regina (en Chrisje, paard van Dennis) waren allebei voor het eerst weg, gingen voor het eerst het bos in en voor het eerst met een groep paarden weg. Vooral Regina vond het allemaal behoorlijk spannend, en was druk bezig met Chrisje in de gaten houden. Op de parkeerplaats was ze behoorlijk druk, en ging ze (toen ik er net op zat) al een keer de parkeerplaats rond met mij, ipv ik met haar

Toen we een keer op weg waren, ging het steeds beter. Toen we een tijdje stil moesten staan om op de rest van de groep (met gehuurde paarden en met Jewel) te wachten. Daar kwamen we ook favorietje tegen, die zich bij de groep voegde (wat een ontzettend leuk ponietje is dat

In het begin was Regina nog wat te enthousiast, en wilde ze ook niets van andere paarden weten (een rood strikje in haar staart had wel gemogen...). Ook water was erg eng, dus zat ik al een paar keer bijna op een boom

Het ging steeds beter, andere paarden mochten ook naast haar komen lopen, vooral Dynamiek had ze weinig problemen mee. Ze is uiteindelijk zelfs door de plassen gelopen (ze had dan ook dorst

Had nog wel een sprongetje willen proberen, maar Napoleon nam de hele hindernis mee

Toen Lautjuh van haar paard viel, heeft ze even ophaar achtebenen gestaan, omdat ze vond dat ze te lang stil moest staan. Maar verder heeft ze zich echt super goed gedragen. Het viel me eigenlijk alles mee

Thuis aangekomen nog even afgespoten, ook voor het eerst. De idioot vond het heerlijk als haar hoofd afgespoten werd, maar als ik haar achterbenen af wil spuiten raakt ze in paniek. Zal toch ergens een slechte ervaring zijn. Het blijft een raar paard

Kortom een zeer geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar.