Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt over wat mijn zeer lieve 3-jarige hengst gisteren deed, anders word ik niet rustig.
Hij leed gisteren aan tijdelijk (hoop ik) geheugenverlies -werd dit veroorzaakt door de warmte, of was het arabische koppigheid-, we zullen het nooit weten.
Ik elk geval heb ik gisteren een gevecht moeten leveren om meneer zijn oortjes - wat moet je met sie scherpe schaar bij mijn oren?- mogen knippen. Dit alleen al leed tot ernstige verwarring aan mijn kant. Dit hadden we namelijk herhaaldelijk geoefent?
Het volgende gold voor de beentjes knippen - paniek alom in de stal- ik heb hem maar losgemaakt want meneer deed pogingen tot zelfmoord, denk ik.
Nadat ik hem behoorlijk zat aan het worden was - vooral kalm blijven want het is een jong paard, grrrr

Nadat ik wat was afgekoeld - het was ernstig warm gisteravond nog - besloot ik zijn voetjes nog even af te spoelen. Ook iets wat we bijna elke dag doen...Na over het erf te zijn gesleept en last van mijn rug had gekregen...hield ik het voor gezien. Maar natuurlijk nadat ik hem nat had gemaakt, hihi!
Dames en Heren, hebben we hier een geval van arabische koppigheid in combinatie met de warmte? Lag het aan mij? Of lopen we hier tegen het klassieke geval van geheugenverlies bij jonge arabieren aan?
En vooral moet ik me zorgen gaan maken?

Laat het mij weten... zucht