Dus ik op mn zaterdagochtend om half 8 naar stal, half borsteltje over Kevin gehaald en 8:00u zat ik er op

Even koffie gedronken en op naar Stef! Die had gelukkig een hele goede routebeschrijving gegeven waardoor we in een keer goed reden

Toen naar de knollies. Honey en Myst stonden dicht bij de parkeerplaats dus dat was de eerste stop. Myst is een heel leuk veulen, het viel ons op hoe bij haar alles al veel beter geproportioneerd is terwijl een rijpaardveulen in eerste instantie natuurlijk alleen uit been bestaat

Gewapend met een ijsje op naar de wei van Jamaica (tijdens dat wandelingetje heb ik het ijsje nog in mn haar gesmeerd en op mn handen

Stef heeft toen in de bak nog wat vrijheidsdressuur met Jamaica laten zien (is dat wel handig met slippers?). Al onze tenen hebben we nog. Daarna de hele veestapel nog afgespoten waarbij vooral Jamey liet zien dat het een keurig opgevoed paard was }> . Tenslotte weer wat gedronken bij Stef.
Toen weer in de auto en op naar het laatste evenement van de dag: een BBQ.

(morgen heb ik een wat rustiger schema en wil ik pas om 9:00u 's ochtend s rijden