Tarita(v.Jazz) voor de laatste keer!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ingetarita

Tarita(v.Jazz) voor de laatste keer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:26

Laatste keer?! ja laatste keer Tarita is verkocht. Ze gaat naar spanje!

Nadat ik haar in september '06 had kocht als 6 jarige ben ik 2 maanden later in het L2 gestart. Tarita was al Z2+4 en oa. meerdere malen groninger kampioen & reserve kampioen Z1 van nederland. Ik had daarintegen nog niet hoger als L2/M1 niveau. We fietsen het L2 zo door en werden 4 maanden nadat ik haar had gekocht reserve kampioen van brabant en 5e op het nk. Het M1 was voor mij een heel ander verhaal. Ik moest nog veel leren. We zater 9 van de 10 keer nog wel bij de prijzen omdat ze zn gewelige gangen heeft. Na Het M1 was het M2 aan de beurt. Tarita werd ook ouder en eigewijzer }:0 Aan het begin van het M2 liep het totaal niet maar toen we het M2 bijna uitgereden hadden werden we echt een team. De 2e dag van de brabantse liep ze zelf geweldig. Helaas was ze bang van mensen die ineens gingen klappen en werden we 9e. Daarna het Z1 dit liep in het begin boven me verwachtingen. Hier werden we dan ook vorig jaar januari wederom reserve kampioen van brabant. Het NK een maand later was helaas niet zn succes. Ze liep over het algemeen prima maar Ze schrok 2 keer en stijgerde ook 2 keer helaas kwamen we niet veder dan 215-205-205. De zomerkampioenschappen werden we de 1e dag nog 3e helaas is dit voor ons 1.5 uur rijden en om 4 uur uit je bed en weer terug werkt de 2e dag nooit.

Ze gaat naar een 15 jarig meisje die daar het Z1 in mag en ze reed er heel netjes op daar wass ik al blij om. Ze zal het wel lkkr warm krijgen :j

Gisteren heb ik nog een paar foto's en filmpjes gemaakt voor de laatste keer

Afbeelding }:0
losrijden
http://www.youtube.com/watch?v=OcnfeS7rfoU

nog eentje van opgepakt
http://www.youtube.com/watch?v=uniBC9JvkXs
Afbeelding

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:35

jammer dat je haar gaat verkopen!
moet heel eerlijk zeggen dat ik haar wat lang vind lopen en niet zo'n heel actieve achterhand zie.
wel erg knap dat je tot het Z bent gekomen moet een beetje lachen om je onderschrift: 'het' kan ook springen :')
veel succes met de verkoop!

Edit: ik heb even in je profiel gekeken en zie daar wel mooie plaatjes met actief achterbeen :D
Laatst bijgewerkt door mimeslosydy op 10-02-10 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

daantje5979

Re: Tarita(v.Jazz) voor de laatste keer!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:38

Wat een prachtig beestje was het! Knap wat je met haar bereikt hebt! Ik denk dat je haar best gaat missen...

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:39

mimeslosydy schreef:
moet heel eerlijk zeggen dat ik haar wat lang vind lopen en niet zo'n heel actieve achterhand zie.
Edit: ik heb even in je profiel gekeken en zie daar wel mooie plaatjes met actief achterbeen :D

Beetje gekke opmerking, paard loopt er super aan! Achter lekker veerkrachtig waardoor de schouder los kan komen. Alles kan altijd beter natuurlijk maar goed. ;)
:)! Uh. Nou ja ik vind het er super uit zien. KAn je wel commentaar geven maar paard is toch al verkocht.

Groetjes!

Nikita66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:28

Wat een leuke combi zijn jullie zeg, jammer dat dat nu eindigt. maar je kan het ook positif zien, tijd voor een nieuwe uitdaging.
Voor het beeld zou ik het persoonlijk mooier vinden als je beugels wat langer waren, en af en toe is het een wat gespannen beeld.
Maarja ik kan je natuurlijk een hele hoop tips op je bord gooien, maar ik denk dat het belangrijker is deze laatste dagen nog even lekker samen te genieten, en ik vind, dan hoeft het beeld niet perfect te zijn, als jullie gevoel maar perfect is .

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:12

Aangezien rijtechnisch commentaar op deze combinatie niet meer van toepassing is verplaatsen we het topic van RT-HAW naar RIJ-ITP.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:01

Bolzak23 schreef:
mimeslosydy schreef:

Beetje gekke opmerking, paard loopt er super aan! Achter lekker veerkrachtig waardoor de schouder los kan komen. Alles kan altijd beter natuurlijk maar goed. ;)
:)! Uh. Nou ja ik vind het er super uit zien. KAn je wel commentaar geven maar paard is toch al verkocht.

Groetjes!

tja dat is toch echt het plaatje wat ik zie, wat jij vind moet jij weten ;)

brendastral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 16:41

waaw het is echt wel een mooi paardje.
mijn lievelingspaard op de manege is ook verkocht

Liie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:33

leuk paardje, jammer dat ie verkocht is..