ik heb namelijk sinds vandaag een nieuw bit, en niet zomaar eentje! Een KK van Sprenger, goedkleurig. Ik ben er super blij mee, maar ik geloof dat bank dat nietis }> . Ik rijd nu dus rond met een paard dat een bit van 109,95 euro in zijn mond heeft hangen!
Maar goed, niks voor niks; want hij heeft nu geen last meer van wondjes en hij is zoo veel meer ontspannen! Ik kan hem gewoon super corrigeren toen we een uitwaai galopje maakte.
Ik heb dus echt súper gereden!
En als klap op de vuurpijl heb ik vandaag dan toch mijn nieuwe zadel gehad. Toch maar geen Kieffer Lusitano, maar een Wintec 500 dressuur. Eigenlijk een betere keuze voor mij omdat ik nooit zin hem om dat zadel schoon te maken, en beter voor Racer omdat hij zeker nog groeit.
Nu moet ik alleen wel overgaan, anders brengen mijn ouders hem terug...
Maar dat ga ik vast wel, ik heb er vanmiddag iig mee proefgereden en hij zat super voor beiden.
De vrouw van de ruiterzaak die mee was om te passen keek haar ogen uit, ze geloofte niet dat Racer een draver was! Ze was helemaal verbaast toen hij aan de teugel liep en dat hij zulke ruime passen had. Ze voorspelde me een grote dressuur-toekomst. Dat is toch wel errug leuk om te horen! En ook nog extra omdat zij er enorm veel verstand van heeft.
Al met al een gewldig dagje, helemaal blij met mijn nieuwe spullen en ook nog eens extra lekker gereden!
Ik werd al voor kakker uitgemaakt toen ik vertelde dat ik dat bit had. Het was uiteraard wel een grapje, maar het geeft me toch wel iets trots, logisch toch?