Stom genoeg had ik van te voren niet even de foto's bekeken voor haar aftekeningen want de laatste keer dat ik haar gezien heb was in november en toen was het nog een echt veulentje (ze is eind juni geboren). Ik dacht dat kolletje en dat snebje herken ik wel. Verkeerd gedacht dus. Wij het land in en een groot deel van de groep kwam meteen op ons af om te kroelen. En laat er nu 2 donkerbruine met een kolletje en een snebje in de rondte lopen. Uiteindelijk hebben we haar wel herkend maar het was niet helemaal 200% zeker. We hebben aardig wat foto's geschoten maar voor de zekerheid ook nog maar even van die andere

En tja, de opmerking jaarlingen zijn naarlingen kan ik in dit geval helemaal onderschrijven. Niet wat karakter betreft want net als alle paarden in deze kudde was ook Val een echte knuffel (ik heb nog nooit zo veel met haar kunnen knuffelen als gisteren

Zo gauw als ik de foto's heb zal ik ze plaatsen, dan kunnen jullie het zelf beoordelen. (Als ik dan de foto's kan uploaden tenminste).