Heb twee weken geleden voro het laatst gereden, maar toen ging ik een weekje weg, was het warm of liep ze niet goed. Ook nu liep ze nog niet rad, maar stappen zonder zadel kan geen kwaad.
Dus ik rij halstertje aan, en eerst even gestapt en oefeningetjes gedaan. Dus ik wil erop, zet haar naast het opstapje, maar toen begon het onrustige al. Dus ik weer even gerust gesteld, en opnieuw proberen, niet met succes. Dan maar gewoon aanloop en springen. Zit ik net, begint ze toch te bokken!!!!!!! Niet normaal meer! Hoofd tussen benen en bok bok bok! Ik bleef gelukkig net zitten, maar schrok me dood! Dit doet ze nooit! Ik scheet al gelijk bagger, want dat ben ik neit gewend, dus ff aan de longe, zonder succes, en alleen maar rodeo show. Brrrr.
Ik bang dat het haar rug zou zijn, maar ben er nu achter dat het het veulen is dat ik op stal had gelaten. Ik ging namelijk gisteren WEER proberen. Wodka rende snel weer naar stal en ik was met Gen nog in de wei. En toenbegon het hele rodeo gebeuren weer, kon nog net blijven zitten gelukkig, anders was ik op het beton gevallen.
Vandaag Gennie weer wat kreupel