Ik zal allereerst mmijn pony even voorstellen:
Naam: Jasper
Leeftijd: 4 (alweer bijna 5)
Schofthoogte: 1,46
Vader: Woodrow Carisbrooke
Karakter: Lief en aanhankelijk, maar soms een eigenwijs stuk vreten om het zo te zeggen.
Hij is ook echt goed in springen, dit heeft hij vast en zeker van zijn vader haha.
Hij heeft los de 1,30 gehaald, een ander paard was perongeluk in z'n weiland gekomen, toen hij geen uitweg zag is hij over het hek van 1,30 gesprongen
.Maargoed, de laatste tijd merk ik echt dat hij gewoon echt lui word, een jaar geleden was hij nog lekker vlot en dat gaat er een beetje uit.
Zou dit misschien kunnen komen omdat hij nu niet geschoren is,en vorig jaar wel?
Ook merk ik dat Jaspertje weer een rond buikje begint te krijgen.
Hij krijgt nog een kilo biks per dag, het zal denk zo'n een halve kilo zijn waar hij nu op zit.
Wel krijgt hij veel hooi, maar volgens mij maakt dat niet dik.
En met rijden is hij is een leuk beest, lekker eigenwijs met een eigen willetje!
Op buitenrit verschilt het heel erg, de ene keer kan je amper rijden omdat meneer telkens terug naar huis wilt rennen.
Maar nu is mijn vraag:
Vinden jullie mijn pony er beter uitzien dan een jaar geleden of juist slechter?
Vorig jaar.

Nu
Ik weet dat hij er op deze foto lui uitziet, maar bij lage sprongen is er voor hem niet veel aan

Xxjes.