We hadden al half een idee om naar de duinen te gaan, maar er zouden er misschien meer mee gaan, dus dachten we dat het misschien niet zo'n goed idee is. Maar uiteindelijk bleken we maar met zijn 4en te zijn. En we hadden de HELE dag de tijd...
Eerst gingen we het natuurgebied in. Toen kwamen we op het idee om alsnog naar de loonse en drunese duinen te gaan. Dus uiteindelijk hebben we ontzettend VEEL gestapt, paar stukjes gedraafd. Het was echt super lekker weer, maar ben maar een heel klein beetje verkleurd.
Vivian en Fabienne waren HELEMAAL VERBRAND... de rit was echt zo lang! ik geloof dat we tegen half 12 waren vertrokken, en uiteindelijk zaten we rond 3 uur midden in de duinen! Eenmaal op de open duin vlakte, hebben we twee keer een KEI harde galop gedaan. Ik was bang dat skip, de pony waar ik op reed het niet helemaal zou volhouden, maar dat ging toch heel goed uiteindelijk...
Toen waren we naar een plasje met water gegaan. De paardjes hebben daar even lekker kunnen spetteren. Skip niet, die vind water maar niks geloof ik

Skip heeft nu ongeveer 2,5 maand een veulen, het dier begint al gras te eten en zo, dus over het algemeen konden we heel lang weg blijven, tot het punt kwam dat de uiers van skip op springen stonden. Dus die heb ik gelijk maar een beetje gemolken bij die plas

Uieindelijk zijn we vrij rustig terug gereden naar huis. Ik geloof dat het half 6 was toen we terug op stal waren...
Ik heb het allemaal een beetje vaag verteld geloof ik, MAAR IK BEN OOK ZOOOOOOOOO MOE!!
Hoe dan ook het was een heerlijke 6 uurse rit! we hebben uiteindelijk 3 keer gestopt, op de heenweg bij manege van loon om een vergunning voor in de duinen te halen, in de duinen bij de plas, en op de terug weg nog een keer bij manege van loon. Verder ook heel veel gestapt...
Terug op stal hebben we de paardjes even lekker helemaal afgespoelt, en naar de wei gebracht.
Moest het toch even kwijt, maar het is een beetje een vaag verhaal geworden