Mijn zusje wilde graag mee om te helpen.... Ik vond het wel gezellig dus kon ze mee...
Helaas van de eerste wei al bezet, de wei die daarachter lag was vrij, ,maar dan moest ik door de eerste wei heen....
Dus ik loop met mijn paardje door de wei terwijl een vriendin dat paard vasthield.
Het tweede paard was ik ondertussen gaan halen...
Mijn zusje zou dat paard in de eerste wei wel ff vasthouden en loopt dus vol zelfvertrouwen naar dat paard toe..Mijn zusje kan erg goed met paardje overweg..Dus dat liet ik aan haar over...
Maar toen ze dat paard wilde pakken draaide het paard zich om en haalde uit... en je raad het al mijn zusje werd recht in haar gezicht geraakt

Ik natuurlijk helemaal in paniek....naar haar toe gerend, en schrok best wel... haar neus lag helemaal open en bloede flink...
Ik heb gelijk iemand geroepen om 112 te bellen en ben de hele tijd met haar blijven praten.. De ambulance was 10 minuten later op de wei....
Het zag er niet goed uit zeiden ze

dus met loeiende sirenes naar het ziekenhuis... ze waren bang voor schade aan de kaak en wervels...
Ze hebben haar gelijk gescant en gelukkig bleek het " alleen" een gebroken neus te zijn.....
Als het paardje ijzers had gehad dan was de schade niet te overzien.... waarschijnlijk was het dan slecht afgelopen

Ik ben me rot geschrokken en voel me erg raar alsof het allemaal wazig is wat er gebeurt is...
Ik probeer altijd zo goed mogelijk op mijn zusje te letten en dan gebeurd zoiets.....
ze is nu ondertussen weer thuis en wil weer graag naar ons paardje toe... helaas zal dat nog wel even duren

Ik en mijn zusje hebben dus een hele leuke hemelvaarts dag gehad