Ik heb me vorige week ingeschreven voor een jeugdkamp, maar ik wil wel graag weten hoe het daar is enz.
En ik ga van 22 tot 28 augustus, wie nog meer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mandyrakker schreef:oja xApple, BTW. de lessen zijn juist wel heel leerzaam.
je krijgt les op jou niveau. Je gaat wijken, schoudervoor, schouderbinnenwaarts. en met springen spring je zo 1.00m.
Je hoeft alleen de hindernissen te springen die je durft;)

mandyrakker schreef:Ik ga daar al 3 jaar naar toe!:D
Het is echt super leuk!
Het programma is als volgt:
Zondag
kom je om 5 uur aan dan ga je eerst macaroni eten en dan s'avonds rijden.
maandag
S'ochtends ga je ontbijten en daarna ga je rijden. Je gaat naar het bos/dress/springen. 1 van de drie. en dat doe je s'middags nog een keer. S'avonds ga je naar de drafbaan in alkmaar. dat is echt super leuk!
Dinsdag
Ga je s'ochtends weer ontbijten en daarna weer rijden weer 1 van die 3 dingen dat doe je smiddags weer.
s'avonds ga je naar de braderie in schoorl dat is ook heel erg leuk want daar kan je echt leuke dingetjes kopen!
Woensdag
Ga je 1 keer rijden en dan s'middags naar het strand of zwembad(ligt aan het weer).
En s'avonds ga je 1 van de paarden pimpen daar vallen prijzen mee te winnen!
Donderdag
Ga je weer 2 x rijden weer 1 van die 3 dingen. en s'avonds heb je of een spooktocht of een filmavond (ligt aan het weer).
Vrijdag
Mag je kiezen:
- of 2 x rijden en mag je zelf kiezen welke 2 dingen je wilt doen (dress/spring/bos)
- of je kiest voor een lange buitenrit van ongeveer 3 uur.
S'avonds heb je de bonte avond:D die is altijd heel gezellig en daarna heb je een kampvuur in de buitenbak!
Zaterdag
Inpakken en weer naar huis:(:(:(
En 1 van die dagen maak je s'ochtends een strandrit dat is echt zooooooo gaaf!
Dit zijn mijn lievelingspaarden daar:
Iris: hierop het is de dagtocht gedaan echt een superleuk beesie!
Rembrand: hij is al sinds ik daar kom mijn favoriet en dat is die nog steeds. alleen ik begin aardig groot voor hem te worden dus afgelopen jaar heb ik er maar 1 keer op gereden