Oja, de uiteindelijke keuze van dekje en manen: Wit dekje en losse manen! Toen opgezadeld en na kleine probleempjes bij het inrijden en dat Snowdon niet zonder Amanda kon

En toen was t uiteindelijk zover... de ring ging open, we mochten beginnen... Nou tis in 1 woord te omschrijven: RAMPZALIG!!!! Hoefslag? wat is dat? rechtuit? nooit van gehoord... 1 tempo? neejoh dribbelen, wegschieten en terugvallen is leuk! Jury? ow leuk daar kan je op afstormen om naar je merrie te gaan en zo dus de hekjes plat te gooien

Toen was Maya aan de beurt, dressuur ging bij haar vrij goed, ik had vanaf een afstandje ff staan kijken met Snowdon. Toen moesten we eerst nog een KWPN-ertje naar de ring lozen, want die durfde niet voorbij de tent

Toen meer dan 3 uur met die beesten gewacht (bij de auto, op t gras, langs de bomen, etc) voordat we weer verder mochten voor de behendigheid. Inrijden was erg lachwekkend, ik en snowdon hadden er nu duidelijk meer zin in, maar meneer (en amanda trouwens ook) wilde alleen maar racen

Met Snowdon ging t op kleine puntjes na echt goed! Eerst de verhoogde cavaletti, dat ging wonderbaarlijk goed! Toen slalommen *ik heb helaas in zn mond getrokken, want hij wilde er langsheen...* Toen de eerste sprong... Weigering... nog n keer. JA eroverheen, maar balk eraf. Maar door naar de volgende hindernis. We moesten een appel uit een kist halen en meenemen naar een emmer.. maar die appels waren dus rot en Snow vond ze niet goed genoeg! Hij wilde absoluut niet naast die kist gaan staan

Toen uitstappen en jahoor Dennis ging erop!! Hij wilde eerst absoluut niet *negatieve ervaringen met tinkers

Maargoed de foto's komen zeer snel!!!
De uitslag: 11e bij de dressuur (van de 23) en 144 punten, waaronder een 1 voor rechtergalop aanspringen en een 7 voor arbeidsstap