Ohh wat een knapperdje!! Ze heeft een heel mooi koppie.
dakota2009
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-10 20:40
Thanx,ze is ook hardstikke leuk. Echt een relax veulen. Was al verwend met moeder en zoon kwpn en nu zo`n reuzinnetje erbij. En hopelijk word het gauw voorjaar en gaat ze verharen ...ze is nu aan de onderkant zwart en aan de bovenkant een blondje
Hoi kim vader is Zeus v Rupelmonde en mams is Belle vh Heuveltje. Van belle is niet veel terug te vinden....de fokker gaat alleen naar de stamboek keuring....je komt wel een volle zus tegen van 2 jaar Tessa vh Heuveltje,die is naar de hengstenboer gegaan. Dakota (officieel Diana) zou ook naar hem gegaan zijn ,maar omdat de markt met veulens wat op zijn gat ligt ...bleef de man zelf met te veel nieuwe aanwas zitten en zo kwamen wij aan Big Blond &Beautiful
Het zijn inderdaad (voor mij) onbekende namen. Maar het is een superleuk beestje en ik denk dat ze uitgroeid tot een hele mooie merrie.
Akecheta
Geplaatst: 01-02-10 11:02
Wat een ontzetten lief paardje zeg!! Kan me voorstellen datje helemaal weg van haar bent!
dakota2009
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-10 14:05
Echt ze is zo`n lief tankie....al helemaal gek van mijn warmbloedjes en de jongste daarvan wil ook al heerlijk met dr spelen.... Alleen heeft ze natuurlijk nog niet zo`n berenconditie als hij en moeten we af en toe ff temmen Ze is al zo groot om te zien maar pas 6 maandjes en nog echt baby. Dit was haar eerste dag op stal....en de mening van de kwpn-ers spreekt boekdelen