Gister was het dan zo ver, voor het eerst sinds september weer op een manege. Ik heb er van te voren nog best even tegenop gezien, ik had sinds februari niet meer gelest (daarvoor wekelijks met een bijrijdpaard, maar daar was ik in februari mee gestopt) en was bovendien met ruzie van mijn oude manege vertrokken, waardoor mijn vertrouwen behoorlijk weg was...
Ik kwam aan op de manege en ik mocht op Felix rijden (wat mij niets zei op dat moment

Na even zijn hoeven gecontroleerd te hebben en het stof van zijn rug gehaald te hebben kwam Wouter eraan om me even te helpen met opzadelen (aangezien ik niet wist waar de spullen enzo lagen), waarna we naar de binnenbak vertrokken.
Daar aangekomen opgestegen (ik kwam er zowaar zonder een beugel langer te maken op, hoewel Wouter het stijf vond

Jammer genoeg was het met mijn houding wat minder goed gesteld, mijn hakken willen niet naar beneden blijven, mijn rechterhand wil continu meer doen dan mijn linkerhand *en ik had nog zo gezegd dat ie zich moest gedragen, maar luisteren