Iig nu niet zo. Ze heeft heel de week al een beetje last van koliek. Ze lag in het begin vorige week in de stal en dat hadden ze toen verteld, dus beetje rustig aan gedaan met rijden en lekker verzorgd. Nou lijkt het wel steeds een tikje erger te worden. Normaal lag ze een beetje om dr heen te kijken (dus half liggend zeg maar). Maar toen ik vandaag even ging kijken hoe het ging toen lag ze dus helemaal plat. Toen ging ik even bij haar zitten en even in de stal gekeken of ze had gemest. Niet dus... Toen ze even had gelegen met mij ernaast stond ze weer op en at een beetje van dr stro. Toen ging ik even een halster en een paar borstels halen en toen ik aankwam (nog geen 3 minuten later) lag ze al weer. MAAR ze had wel gemest, maar toch voelde ze zich niet lekker, ze lag een beetje te kreunen en een beetje op en neer met dr hoofd.

Gister wel gewoon gereden (wel rustig aan, niet zo intensief als normaal) en dat ging super!!! Ze ging zelfs nog een beetje gek doen en vond het allemaal wel best. Vandaag ook hebben we een paar rondjes over het erf gestapt en ze zat alweer haast in mn nek

Toen ik wegging lag ze weer helemaal plat maar toen ze mij zag stond ze op en ging weer een beetje stro eten. Ik heb een briefje in het kastje achtergelaten. De eigenaar komt denk ik elk moment bij haar en heb in het briefje gezet dat het misschien handig is om de stalhouder er weer bij te halen. En dat als ze vaker uit de stal moet worden gehaald dat ze ik dat GRAAG wil doen. Dat ik dan zeg maar s ochtends/s avonds kom en hun smiddags.
Maar wat zouden jullie doen? Juist laten liggen, maar wel opletten dat ze niet gaat rollen (ivm verstoppingen) of toch lekker uit stal halen en lekker lopen/rijden?