Nou... Hoe mensen je kunnen vertrouwen?!

Ik werk voor een handelaar. Nu 2,5 of 3 weken. En nu hebben we dus een pony en daar kwamen mensen voor die hem al eens eerder hadden gezien. Ze hadden hem alleen nog niet onder het zadel gezien en hij is voor hun dochter. In omgang vonden ze hem goed en ze waren er helemaal verlieft op en als hij een beetje mak is onder het zadel is willen ze hem morgen op komen halen. Maar nu is de handelaar morgen weg en ik ben vrij. Nu moet ik morgen die pony voorrijden en als ze hem dan willen nemen ze hem gelijk mee, krijg ik het geld in mijn handen en dan issie gewoon weg. s Avonds of de volgende dag moet ik het geld dan een keer bij de handelaar brengen...
Nou dat vind ik echt... RAAR... Ze kennen me pas 3 weekjes, weten niet zo heel veel over me en dan mag ik gelijk proberen een pony te verkopen in mijn eentje. Ik denk dat de pony wel verkocht word, want hij heeft in de maanden dat ik hem gereden heb *reed hem eerst bij de vorige eigenaren wel eens* nooit gebokt, gesteigert of opzij gesprongen of wat dan ook... Ze is ook niet supersnel, maar ook niet supersloom en gewoon heel mak
Dan vind ik dat je echt mensen vertrouwt! Dat zou ik nooit doen. Ik ben pas 15 jaar en ik heb nog nooit zoveel geld gezien!!!