ik mag niet weg van stal eigenaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:07

Kareila schreef:
nou komt iedereen een maand opzeg termein is normaal.
maar waarom krijg ik die in 1x?!?!?!?
al die anderen mochten zomaar weg.
en btw ik heb haar al lang vertelt ddat ik weg ga alleen de datum was niet bekent. want toen heb ik gezegt warschijnlijk per 1 juni maken die 2/3 dagen zo veel uit?

ik vind het gewoon onredelijk dat die anderen wel zomaar weg mochten


Je blijft maar terugkomen op 'die 2 anderen' en dat het niet eerlijk is.
Al hadden ze die 2 anderen een maand stalgeld toe gegeven, dat is hun zaak en het gaat jou niets aan!

Als er niets op papier staat of mondeling overeengekomen is hoef je niets te betalen. Klaar.
En als je het niet redelijk vindt om de kale stalvergoeding voor juni te betalen, nou, dan doe je het toch niet?
En mag je in je handjes knijpen als je weer zo'n stal treft. Want gebruikelijk is dit zeer zeker niet!

Pensionklanten bij mijn stal betalen bij aankomst 1 maand vooruit en aan het eind van de maand en en van elke volgende maand. Zo kunnen ze vertrekken wanneer ze willen, komt de pensionhouder er nooit aan tekort (het geld dat je aan dagen over hebt krijg je terug) en is er nooit gemier over geld.
Vroeger was hij gemakkelijker, maar hij heeft leergeld betaald met wanbetalers en vage klanten die niet duidelijk zijn over hun vertrekplannen.