Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vond ze alleen maar leuk gelukkig, en ze heeft mij ook wel eens een boek geleend. Zo te lezen zou jouw bijrijdster denk ik erg blij zijn als je dat boek op een positieve manier aan haar geeft/uitleent, en als ik jou was zou ik ook even op een blaadje de belangrijkste dingen over jouw paard zetten. Dus wanneer hij welk voer moet, het nummer van de veearts en hoefsmid voor noodgevallen enz. En als het kan qua tijd vindt ze het vast ook fijn om af en toe samen naar stal te gaan, zodat ze met je mee kan kijken en vooral heel veel vragen kan stellen

. Die van mij is ook zo! Gelukkig! Ik heb liever dat ze me te vaak en te snel belt dan te weinig. Ik heb haar overigens de eerste paar keren ook alles verteld over wat er moest gebeuren als er iets was als wondjes ed, maar ik heb haar vooral verteld dat ze alles kan en mag vragen! Niet alleen aan mij, maar ook aan de stalbaas en/of stalgenoten. Gaat echt helemaal super zo! Ik hoor als er wat is en ik vertel dan hoe ze het op moet lossen en dan wordt het ook zo gedaan. Wees blij dat je een verzorgster hebt die het durft te vragen!
), vinden ze alleen maar leuk!