Kiezen tussen eigen pony of vorige pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Calipso94

Kiezen tussen eigen pony of vorige pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 18:52

als eertse ff; ik weet niet echt waar ik dit nee moet zetten dus als het verplaatst word, vreplaats maar!

ik heb calypso nu 3 jaar, eerst een half jaar als verzorg pony, ik kreeg hem op mijn verjaardag en al gauw kreeg ik een paardje bij te rijden, mocht het als mijn eigen paard beschouwen. half jaar later kreeg ik te horen dat dancing queen z verkocht zou worden, gelijk die dag daarna ging ze al weg, dus heb ik nauwelijks afscheid kunnen nemen. vanaf het begin klikte het al goed met haar. dus ze ging weg en nu twee jaar later, twee jaar lang haar iedere dag gemist te hebben , heeft mijn tweeling zus via partyflock een prive bericht gekregen van iemand op partyflock. ze zei dat dancing queen z haar heel bekent voor kwam enzo (uit foto's uit het album van mijn zus). dus verder gemaild en alle gegevens die ze had gegeven klopte allemaal. ze zou 5/6 jaar zijn, 1.60 hoog en een merrie, dat kan dan toch niet anders , stamboeken, of wat dan ook, geven zowiezo nooit de zelfde naam aan meerdere paarden ( in dit geval dus zangersheide). dus had ze op een gegeven moment de naam van die eigenaaresse (wist al zeker dat het niet anders kon dan dat ze dancing queen z echt was) dus de naam van de eigenaresse op gezocht op hyves,en gevonden, gekrabbeld, zij terug gekrabbeld enz. ze vroeg of we contact op wouden nemen. nog niet gedaan maar wel heeeel snel. kom het niet gevloven dat ik na twee jaar haar weer terug gevonden heb.
dancing queen staat dus nu in limburg, waar ze destijds ook naartoen is gebracht verder wist ik niks van waar ze stond enzo.

mijn pony calypso, eigenlijk worden wij ( ik en mn zus) iets te groot voor hem. en me moeder en stiefvader zeggen van ja je kunt hem nu nog het beste verkopen enzo .( hij is 11 jaar) en dan er een iets groter paardje voor weer kopen. ze hebben gelijk maar we willen calypso helemaal niet kwijt, maar toch.
en Dancing queen Z staat dus weer te koop bij die mensen waar ze nu is.
dus me moeder en stiefvader zeiden van je kunt calypso weg doen en er dancing voor terug nemen.
ik weet het echt niet en ik wil dancing graag terug maar calypso ook houden maar dat mag ik dus niet.

wat zal ik doen, beter gezegt wat zouden jullie doen?

xlaura
Laatst bijgewerkt door Revanches op 01-01-10 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast, ter verduidelijking.

Revanches

Re: kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:49

Dit is iets wat niet thuis hoort bij OV!
Daarom verplaats ik dit naar PP.
Tevens heb ik de titel aangepast, ter verduidelijking.

Eleandra

Re: Kiezen tussen eigen pony of vorige pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:16

Hoe oud en groot ben jij en hoe groot is Calypso?
Zelf ben ik iets te groot voor mijn paard, maar daar doe ik hem zeker nooit voor weg. Als het bij jou het geval is dat het op een gegeven moment echt niet meer zal gaan en je wilt perse blijven rijden.. dan zou ik voor dancing gaan.
Dit omdat je anders dadelijk allebei kwijt bent wanneer je helemaal uit Calypso gegroeid bent, maar Dancing al verkocht is. Hier staat tegenover dat als je alleen ' voor het plaatje' te groot bent/ zult worden, dan zou ik lekker je huidige pony houden. Ik ben persoonlijk namelijk niet zo van het inwisselen als het niet meer 100% klopt..

Calipso94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 14:35

wijzelf zijn allebei 1.72 ongeveer mischien iets kleiner ( hoop ik :) ) en calypso is 1.49, en we zijn 15 jaar en calypso is 11 geworden.