Moest ik voor 3 dagen terug nog in actie komen omdat hij 'iets' tussen de planken van de schutting probeerde te wurmen. Nu had hij weer iets anders bedacht...

's Ochtends had ik hem gewoon weer netjes in de paddock gezet, gewoon in zijn eigen paddock, want voor de schutting heb ik nu op een meter afstand een extra schriklint gehangen.
Aangezien het hier al drie dagen flink aan het regenen is met zo nu en dan een echte hoosbui er tussen door, was de paddock best wel wat nat. Maar het is geen watje, dus in de droge hoek een berg hooi, de andere paarden ook naar buiten en ik ben naar mijn werk vertrokken.
In de loop van de ochtend regende het best nog wel aardig maar dat beetje moesten die paddocks wel kunnen verwerken. Toen ik om 13:00 uur thuis kwam sloeg ik zowat stijl achter over...
De paddock van mijn hengst stond helemaal blank en ook in de naast gelegen paddocks van de Friezen begon het waterpeil al behoorlijk te stijgen.
Wat blijkt, heeft dat huftertje de kraan opengedraaid!

En dan die kop als je naar hem toeloopt.
Je kan er ook eigenlijk niet kwaad om worden. Maar het is wel misleidend, hij is veel snuggerder als hij er uit ziet. Nu maar hopen dat hij niet zo'n trukendoos gaat opentrekken tijdens het rijden