Een naam hebben we nog niet en of we hem houden is ook nog niet duidelijk,eerst maar van genieten!

Gister om 12.45 hebben mijn ouders voor het laatst gekeken en 1.30 was ik weer aan de beurt,bij mijn ouders nog niks aan de hand en toen ik kwam lag ze al,dus ik ssnel terug rennen voor ouders,schoonzus en mirandab bellen dat ze heel erg snel hier heen moest komen

Maar we kwamen terug in stal en lag er al!

Nageboorte kwam er na 20 minuutjes af,en de koleine stond al rap en bleef ook staan,was al goed sterk

Het enigste wat ik heb gedaan is naveltje ontsmetten maar voor de rest wist atos na 10 of 11 veulens precies wat er moest gebeuren.
Gelukkig voor haar was de bevalling erg voorspoedig en snel voorbij.
Toen op zoek naar de uier,na tijdje zoeken en veel aanwijzingen van mamsie toch zelf gevonden waarna hiuj gretig bezig te klokken

Mest was er ook al aardig snel en onder tussen maakte hij al boksprongetjes en trok hij sprintjes

Toen maar met rust gelaten,4 uurtjes geslapen en vanochtend stond het mannetje nog steeds,gek e doen in stal.
Een bangerd is het zeker niet,al heel mans op je af en met zijn lipjes door je haar en kijken of er misschien ook wel melk uit je neus komt!

Mama is erg beschermend maar je mag er wel goed bij,ondanks dat ik toch echt weer op een merrie hoopte,zijn we toch erg geolukkig met ons naamloze mannetje,want hij is iig goed gezond!
Foto's volgen misschien nog,even kijken of ze gelukt zijn he miran!