Hihi, fotos uit de oude doos.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Hihi, fotos uit de oude doos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 14:35

heey,

Ik heb fotos gevonden van toen ik 10 was en op Pamela reed.
Pamela is de moeder van idefix en was 85 cm hoog gok ik (we hebben toen een keer gemeten met een gewoon meet lint).
Ik was wel beetje te groot als ik het nu zo bekijk, maar ik durfde niet in galop, en draven voelde niet lekker dus meestal waren het stap ritjes :D ;) .
Pamela kon ook geen galop, maar dat kwam ook omdat ik haar zelf had ingereden :+ (ben dr geen een keer vanaf gevallen).

Ze is nu onderhand al 2 jaar ingeslapen. Ze was toen ik stopte met op haar rijden nog door een ander klein meisje bereden (die kwam 1x per jaar ofzo, want die woont in zweden).

Dus nog even eenkeer: ik rij dus allllaaaaannngggggg niet meer op haar. Ik men nu met haar zoontje idefix (1.03 m) voor de sulkie, en zijn net vaardigheid gestart :D

Nouja.. hier in iedergeval de fotos :p

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marsyl

Re: Hihi, fotos uit de oude doos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:36

Hihi wat een leuke foto's :)
Zo heb ik vroeger ook geleden(alleen dat is nog niet zo héél lang geleden) Die shetlander is nu 30 en leeft nog steeds! :o

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 14:39

Hihi, erg he :o Nouja... pony had nog nooit gebokt anders durfde ik niet eens op haar te rijden :+
Maar als ik het nu zo zie, snap ik niet dat de mensen op stal daar niets over zeiden tegen ons!
Ik vind mezelf best wel te groot met die korte beugeltjes enzo :o ;) Achjaa... Vroeger was het gewoon '' als je plezier hebt is het wel goed ;) ''

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 14:40

Haha, zie nu dat mijn schoenen niet eens in die beugels pasten :+ :+ :D :D hahaha

Elles

Re: Hihi, fotos uit de oude doos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:12

Verplaatst van SMP naar ITP.