Weer bang... :n

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:51

Ken het gevoel ook. Heb twee jaar geleden vreselijk veel angst gehad, en ging inderdaad zelfs huilend naar mijn verzorgpaard. Op een goed moment ben ik een tijdje gestopt en sinds een tijdje weer aan het rijden op een andere manege en pony. Mijn lease pony is net anders, meestal met rijden is ze superbraaf en hartstikke fijn te rijden. Maar daarvoor, het is altijd een strijd met poetsen en opzadelen. Ik durfde zelfs niet meer alleen meer op te stijgen. Maar ondankse haar super irritante gedrag daarvoor heeft me weer voldoende vertrouwen gegeven en ga ik weer lekker rijden. Daarbij toen ik gisteren naar stal ging en haar begroette kwam er een luid gehinnik uit de box en dat geeft dan weer een geweldig gevoel. Voor jou is dat moeilijk omdat dit je eigen pony is, maar op een goed moment krijg je je vertrouwen wel weer. Alleen gaat dat niet zo snel, want ik ben inmiddels nu 1 jaar verder en nu pas ga ik weer met veel plezier rijden. Succes. En doen wat je denkt te moeten doen, desnoods les je alleen mee, en doe je andere dagen andere dingen met haar.