"Spreek ik met Ingrid."
"Ja daar spreek je mee."
"Ben jij op zoek naar een verzorgpony?" (niet meer, maar ik dacht, toch maar even afwachten.)
"Ja"
"En gaat dat dan om rijden of alleen verzorgen?"
"Ja maakt me allemaal niet zoveel uit, rijden is leuk natuurlijk, maar hoeft niet per see."
"Ja, ik heb een namelijk een paardje staan die helemaal NIET bereden word, dus misschien dat je die dan wel kan verzorgen, maar heb je daar misschien een vergoeding die je daar tegenover kan stellen?"
"Nee sorry, ben nog maar 16, en niet zo rijk en zo, dus dat kan ik niet betalen."
"Hmmmmm, en uhm, ben je misschien bereid om dan voor mij het een en ander te doen?" (dus ik denk dat hij bedoeld stal werk.)
"Nou ik bedoel ik ben wel gewoon bereid tot mesten en zo natuurlijk, dat hoort er gewoon bij."
"Nee maar ik bedoel gewoon bij mij wat doen?"
"Zoals?"
"Nou gewoon met mij leuke dingen doen?"
"En daar bedoel je mee?"
"Nou in een soort relatie, leuke dingen met elkaar doen?"
"Nee sorry, ik weet niet hoe oud jij bent, maar nee."
"Ik ben 25 "

"Nee dank je, ik wil graag verzorgpony's, maar ik ben niet zo gek om daarom een relatie met iemand te beginnen"

"En uhm, tegen een kleine vergoeding?"
"Ik had toch al gezegd dat ik dat niet kan betalen!"
"Nee maar ik bedoel andersom? Dat ik jou betaal voor het rijden van mijn paard, en dat wij dan leuke dingen gaan doen?"
"Sorry meneer ik ben niet te koop!"
Toen heb ik opgehangen! BAH BAH BAH BAH WAT EEN GORE PEDO! BAH!
Echt triest wat voor typetjes hier op de aarde rond lopen, ben nu dus echt wel iets voorzichtiger met het geven van mijn mobielnummer op marktplaats BLEH!!!