Stalhoudster deed zo raar!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:39

Het is ook nog wel leerzaam hoor. Mensen hebben nou eenmaal andere meningen. Ik ben in iedergeval op niemand boos. Ik heb ook bij niemand een naar gevoel. Ik heb alleen mijn mening gezegd en goed ik ben wel eens oncourant geeft toch niet is het in ieder geval wel in een keer duidelijk hoe ik erover denk. Het gaat verkeerd op het moment dat er persoonlijke aanvallen gingen komen en dat begon al toen de stalhoudster zei dat S & O niet meer mochten komen omdat hun handelen haar niet aanstond, wat op zijn minst merkwaardig is........maargoed.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:47

dit gaat echt helemaal nergens meer over.
iedereen heeft zo zijn eigen manier van trainen en met paarden omgaan. daar moet je maar mee kunnen omgaan en anders hoef je hier eigenlijk niks meer te plaatsen. want zoveel mensen bij elkaar en ieder heeft zijn eigen mening.
ik denk niet dat s & o verkeerd hebben gehandelt, maar dat iedereen hier persoonlijk op elkaar loopt te spugen vind ik echt erg.
als je een ander niks gunt ben je imo heel zielig bezig. en dat is volgens mij precies hier aan de gang.....

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:51

Om maar even objectief te blijven, jij bent blij dat het zo goed ging, hou dat gevoel dan vast. Je paard reageerde er goed op, beschrijf je.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:56

Tjongejonge..... Wát een gekakel hier zeg!

Leuk leesvoer, maar ik heb 1 ding te zeggen:

PEACE

Laat het rusten.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:00

Tyrza schreef:
Tjongejonge..... Wát een gekakel hier zeg!

Leuk leesvoer, maar ik heb 1 ding te zeggen:

PEACE

Laat het rusten.


Amen

Lieke

Berichten: 11352
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:06

Oscar schreef:
Wat ik me afvraag: welk zadel heb je gekozen ? Knipoog

Ik moet zeggen dat ik medat ook afvroeg

Verder tegen shaienne, ik zou een keer een rustig gesprek met je stalhoudster aangaan over hoe en waarom, als je haar dit duidelijk uitlegt zonder verwijten of id heb je best kans dat zij jou kant van het varhaal gaat snappen, is altijd beter voor de onderlinge sfeer

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:37

Het hoofd van sommige mensen zien we nog wel eens terug op een flippo! Knipoog

Shaienne, ik hoop dat je je er niet teveel van aan trekt en dat je er wel uit komt, met wie dan ook. Veel plezier met je paardje!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:44

Even offtopic, maar Margreet, ik snap die opmerking niet, ben ik nou zo blond? haha, mss dat je hem even aan me uit kan leggen?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:46

Heb je een PBtje gestuurd.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:52

Ontvangen:) Dank je, nu voel ik me niet zo blond meer.
Misschien kan je de uitleg ook hier neerzetten, krijg pb's van mensen die hem ook niet snappen;-)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 22:54

Oscar schreef:
Wat ik me afvraag: welk zadel heb je gekozen ? Knipoog


haha geen van beiden. Vond die wintec wel fijn, maar kan denk ik beter naar een dressuurzadel gaan kijken, omdat ik mijn beugels altijd zo lang heb.

Okee, nu is er wel genoeg gedicusieerd geloof ik.

Maar wat ik mij wel afvroeg:
Het is mijn paard, ik mag doen wat ik ermee wil, ookal sla ik hem verrot, dan moet ik dat nog steeds zelf weten. En wie ik erop zet, moet ik ook zelf weten.
En ik heb het idee dat mijn stalhoudster het niet zo leuk vond om te zien dat ze wat meer van Gregor gingen vragen, terwijl wij tot nu toe alleen maar wat rondsjokten. Ze vond het denk ik ook niet leuk om te zien dat ie een tik kreeg. Dat is zielig Ach gut Knipoog
Maar wat ik denk is dat zij de pensionpaarden een beetje als haar eigen paarden aan het beschouwen is. Zo'n idee krijg ik een beetje.
Nouja volgens mij is er wel genoeg over gesproken.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:56

Hint:

Afbeelding

on-topic: Ja jij mag idd zelf weten wat je met je paard doet en wie je erop zet, maar niet op haar terrein, ze mag iemand op haar terrein weigeren als ze dat wil.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:00

Jaja, ik snap hem al:D

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:05

Helaas kan een stalhouder je idd verbieden om mensen op haar erf te laten komen, t'is maar hoeveel waarde je aan haar oordeel velt, bespreek het eens een keer rustig met haar.......

Verder heb ik Obsession of Steef nog nooit zien rijden dus kan ik daar geen oordeel over geven. Ik weet alleen wel dat oo kal is het iemand anders zijn paard en er word gevraagd of ik erop wil rijden, ik hem gewoon zou rijden alsof het mijn eigen paard is. DWZ als een tik of een por nodig is dan krijgt ie die, is niet zielig moet ie maar luisteren

enneh...............

obsession"]
Inderdaad stom om te denken dat ik alles in mn schoot geworpen krijg, Ik hoef daar niets voor te doen of te laten hoor, ik bel pa op en zeg dat ik een leuk paard kan kopen
Helaas zo gaat het niet in zn werk......
Wil ik niet eens, ik moet overal keihard voor werken, en gelukkig heb ik een vader die in mij gelooft ( en in mijn rijstijl) En wil hij me helpen om iets op te starten. anders had ik het nooit gekunt nee. Maar om nou te zeggen dat ik alles zomaar krijg, no not at all!
[/quote]

Ik heb, meen ik, ergens deze quote gelezen van jou

[quote="obsession schreef:
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tong uitsteken Knipoog

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:08

napoleon"]
Ik heb, meen ik, ergens deze quote gelezen van jou

[quote="obsession schreef:
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

en die korrel zout die er naast lag heb je zeker op je patat gestrooid???

Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:09

Mause"]
[quote="napoleon"]Ik heb, meen ik, ergens deze quote gelezen van jou

[quote="obsession schreef:
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

en die korrel zout die er naast lag heb je zeker op je patat gestrooid???

Haha!
[/quote]
Laat ik toch bijna nooit zout gebruiken op mijn eten Haha! Knipoog

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:15

jongejonge, bokt op z best Haha!

heerlijk leesvoer, ben ik weer 20 min zoet mee geweest.
maar mensen... hoe oud zijn jullie Verward de leeftijs van 6- hebben we toch al achter ons liggen Verward

Verder, ik ben blij voor je dat je paardje zo lekker liep. Kom maar eens kijken bij mij en t inrijden van mn 3 jarige, denk je dat die nooit een tik krijgt Verward Bij de penny krijgt ie vast en zeker de oscar voor t zieligste paard Haha! Hij is nl ook niet goed op t been, en soms wat lui en ongeconcentreed. Okee, ik kan nog niet veel van m verlangen, maar draven = draven, en geen versnelde stap Haha! En stap = stap, niet stilstaan

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:15

napoleon"]
[quote="Mause"][quote="napoleon"]
Ik heb, meen ik, ergens deze quote gelezen van jou

[quote="obsession schreef:
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

en die korrel zout die er naast lag heb je zeker op je patat gestrooid???

Haha!
[/quote]
Laat ik toch bijna nooit zout gebruiken op mijn eten Haha! Knipoog
[/quote]

Goh zal de rest van die PB wel ff quoten , lekker achterbaks om dat soort dingen te plaatsen, je lijkt erg op je vriendje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:16

Toch super dat het allemaal nog goed is gekomen met Obsession

obsession"]
Inderdaad stom om te denken dat ik alles in mn schoot geworpen krijg, Ik hoef daar niets voor te doen of te laten hoor, ik bel pa op en zeg dat ik een leuk paard kan kopen
Helaas zo gaat het niet in zn werk......
Wil ik niet eens, ik moet overal keihard voor werken, en gelukkig heb ik een vader die in mij gelooft ( en in mijn rijstijl) En wil hij me helpen om iets op te starten. anders had ik het nooit gekunt nee. Maar om nou te zeggen dat ik alles zomaar krijg, no not at all!
[/quote]

[quote="obsession"]
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote] Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

Ik kan me deze quote nl. nog herinneren en dat vond ik toch wel een beetje triest. Kon me al niet voorstellen dat je op die manier een handelsstal kon bekostigen. Gelukkig dat je vader alles voor je wil betalen. Obsession is van de straat Haha!
[quote="obsession schreef:
Ik pas ook op, Ik werk bij 5 gezinnen en krijg bij allemaal een tientje per uur. Ik doe dit omdat mijn vriend nog studeerd en dus studiefinanciering heeft.Ik mag niet zoveel bijverdienen dus verdien ik stiekum zwart! (ohoh!!) We hebben een zoontje van 16 maanden en ik heb er een hekel aan om je kind in een kinderdagverblijf te dumpen,vandaar dat ik dus nu werk doe waar ik mijn zoontje mee kan nemen.Ik pas op mandag en woensdag ook savonds op en dan blijft ie gewoon thuis bij papa. Verder heb ik maandag t/m vrijdag kinderen waar ik oppas.Sommige komen bij mij en bij sommigen kom ik bij hun thuis! Het bevalt me hartstikke goed!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:17

Over wie heb je het nou Obsession?
Laatst bijgewerkt door Destinietje op 20-05-03 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:17

*zucht*
Over off-topic gesproken..

Afbeelding

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:18

napoleon"]
[quote="Mause"][quote="napoleon"]
Ik heb, meen ik, ergens deze quote gelezen van jou

[quote="obsession schreef:
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

en die korrel zout die er naast lag heb je zeker op je patat gestrooid???

Haha!
[/quote]
Laat ik toch bijna nooit zout gebruiken op mijn eten Haha! Knipoog
[/quote]

vandaar dat je zo zouteloos een Privé bericht plaatst in een openbaar topic....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:19

Afbeelding

Scheve mond

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:20

Ik ben dit topic nou wel een beetje zat eigenlijk.

Hopelijk komt Shaienne er nog uit met haar stalhoudster!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 23:20

Jippie"]
Toch super dat het allemaal nog goed is gekomen met Obsession

[quote="obsession"]
Inderdaad stom om te denken dat ik alles in mn schoot geworpen krijg, Ik hoef daar niets voor te doen of te laten hoor, ik bel pa op en zeg dat ik een leuk paard kan kopen
Helaas zo gaat het niet in zn werk......
Wil ik niet eens, ik moet overal keihard voor werken, en gelukkig heb ik een vader die in mij gelooft ( en in mijn rijstijl) En wil hij me helpen om iets op te starten. anders had ik het nooit gekunt nee. Maar om nou te zeggen dat ik alles zomaar krijg, no not at all!
[/quote]

[quote="obsession"]
Ik ben namelijk een heerlijk verwend nest die alles van pappie krijgt! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote] Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

Ik kan me deze quote nl. nog herinneren en dat vond ik toch wel een beetje triest. Kon me al niet voorstellen dat je op die manier een handelsstal kon bekostigen. Gelukkig dat je vader alles voor je wil betalen. Obsession is van de straat Haha!
[quote="obsession schreef:
Ik pas ook op, Ik werk bij 5 gezinnen en krijg bij allemaal een tientje per uur. Ik doe dit omdat mijn vriend nog studeerd en dus studiefinanciering heeft.Ik mag niet zoveel bijverdienen dus verdien ik stiekum zwart! (ohoh!!) We hebben een zoontje van 16 maanden en ik heb er een hekel aan om je kind in een kinderdagverblijf te dumpen,vandaar dat ik dus nu werk doe waar ik mijn zoontje mee kan nemen.Ik pas op mandag en woensdag ook savonds op en dan blijft ie gewoon thuis bij papa. Verder heb ik maandag t/m vrijdag kinderen waar ik oppas.Sommige komen bij mij en bij sommigen kom ik bij hun thuis! Het bevalt me hartstikke goed!
[/quote]

Die quote kan jij je niet herineren aangezien die in een pb naar prima stond.......
Verder moet je eens ophouden mij aan te vallen, ik zal ff berichtjes van jou opzoeken van een jaar oud!
Wat wil je trouwens met die berichten bereiken????

Obsession is van de straat????? Waar slaat dat op??