Steef was er ook en ik vind de nieuwe Jazzen erg gaaf!
Ik was van plan om naar een ander zadel te gaan kijken in Klarenbeek voor mijn paard, Gregor.
Jessica en Steef wouden wel even mee.
Van die meneer in Klarenbeek kreeg ik zo 2 gloednieuwe zadels mee om te passen (een wintec 2000 en een JC).
We kwamen om een uur of 9 bij mij op stal aan en de stalhoudster was al binnen, maar die kwam nog even naar buiten.
In de stal hadden we Gregor opgezadeld en Steef ging even op hem rijden in de bak.
Gregor is best wel sloom onder het zadel en slecht voor het been. Steef die heeft hem toen flink aangepakt waardoor hij gingen bokken op de zweep.
Maargoed, dat was ook zo voorbij en daarna liep hij perfect!!! Ik kon mijn ogen haast niet geloven, is dat míjn paard? Dat zag er echt heel erg mooi uit en hij deed zowat alle oefeningen.
Ik heb hem gekocht als recreatiepaard, hij is de laatste 4 jaar recreatief gereden, maar Steef en Jessica denken dat hij misschien wel M dressuur is geweest. Hij is inmiddels 14 jaar.
Jessica heeft ook nog even gereden en ik ook nog even, wat een verschil zeg! Zo makkelijk en goed voor het been enzo!
Maargoed, na het rijden ging in de spullen opruimen en Steef en Jessica bleven in de stal.
Mijn stalhoudster is een hele fijne meid, maar gisteren deed ze zo raar! Ze had de hele tijd in de stal staan kijken naar ons en vond het niet kunnen wat Steef had gedaan, door Gregor uit de stal te halen en hem "in de krul te trekken" .Ze was best wel heel erg kwaad en ze verbood het mij om Jessica en Steef nog mee te nemen naar stal, want ze wil ze niet meer op het erf hebben.
Nouja! Steef heeft hem best wel even aangepakt, maar dat kwam omdat ie ging bokken en het was maar heel even! En daarna liep ie super.
Ik snap niet waarom ze het zo erg vind.
Nouja, ik zal het vanavond nog maar eens vragen.
Ik kon altijd heel erg goed met haar, maar dit vind ik zo raar

Kan een stalhoudster verbieden om mensen mee te nemen naar stal? Ik wou graag dat ze meegingen, omdat zij veel meer afweten van die zadels passen.
We hebben helemaal geen lawaai of rotzooi gemaakt ofzo, ik snap het echt niet.
Wat vinden jullie?