Ik was de laatste tijd nogal op zoek naar een leuk pony'tje om bij te rijden en het wilde maar niet lukken! Ik werd helemaal gek, ik miste het zo erg!
Iedereen hier op bokt werd waarschijnlijk helemaal gek van me, haha. Maar het heeft succes gehad, Miss waterkippie van Bokt heeft gereageerd, en het is de bedoeling dat we, na haar examens, een afspraak maken om te kijken hoe het gaat. Echt super leuk. De pony lijkt me heel erg leuk, en Ingele is ook erg aardig, we msn'en soms samen en ze is heel gezellig, komt heel spontaan over.
Helaas staat de pony wel ruim 3 kwartier fietsen, heen en terug dus bijna 2 uur, dat is minder, maar heb ik er wel voor over. Ze vraagt een kleine bijdrage van 30 euro ofzo, dit maakt mij ook niet uit, ik kan het missen, en ze wil me ook zelf les geven, en ik leer altijd graag nieuwe dingen.
Vandaag heb ik nog een mailtje gekregen. Een mevrouw uit Velp, de plaats waar ik woon, op wiens Welsh ik mag rijden! Echt super allemaal, maar wie moet ik nou kiezen? Zij vraagt een bijdrage van 10 euro en woont hartstikke dichtbij.Ik denk dat ik gewoon bij beiden ga kijken om te zien welke ik het leukst vind! Wow, het zit me opeens weer mee!