Het Militairruiterbewijs..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Het Militairruiterbewijs..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 13:05

Karenx

Re: Het Militairruiterbewijs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:24

ik denk niet dat dit topic hier hoort dus ik tem even

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 00:10

Dit past in mijn ogen(en de ogen van mijn medemoderator) beter bij PP.
Vandaar een verplaatsing van OPG-->PP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 00:13

Dan moet je volgend jaar maar eens meedoen met de militaire prestatie tocht te paard :j
www.mpttp.nl

Gwen666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:35

Hmm... ik heb zelf geen ervaring met het Militairruiterbewijs, maar mijn man heeft het in dienst gehaald en dat zegt genoeg in mijn geval... Hij heeft nu namelijk geprobeerd het weer op te pakken, maar lichtrijden lukte niet, en over het geheel heeft hij gewoon geen 'ruitergevoel', terwijl je dat toch zou denken... Dus.. of hij heeft gelogen over zijn ruiterbewijs, of de gebruikte paarden zijn halve bom-proof tanks, of hij is alles weer verleerd, of het militairruiterbewijs stelt niks voor, of het stelde niks voor en is verbeterd... welke zal het zijn? :)

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:58

mmm dat klinkt goed....haha
Maar ik heb vorig jaar ook meegedaan aan de MPTTTP te Ede, ben blauwe dienst medewerker, heel leuk! Hij wordt volgend jaar wel op een andere locatie gehouden, aar de organisatie is top. Wel een lange dag, dubbel en dwars waard. Denk wel dat de inschrijvingen snel lopen... 2009 waren er ook meer aanmeldingen dan er mee konden doen. Dit jaar gaat onze groep weer!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:57

Lia_ schreef:
Dan moet je volgend jaar maar eens meedoen met de militaire prestatie tocht te paard :j
http://www.mpttp.nl

wil ik ook ooit eens doen in mijn leven :P We hebben nu iemand rijden die de politie opleiding doet, dus ooit gaan we het doen :)