Even anders paardrijden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Even anders paardrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 21:08

Heej allemaal.

Mijn vriendin en ik wouden met onze verzorgpaarden een keer iets anders doen, en niet zo orgineels zoals voltige enzo. Het liefste ook iets zonder zadel en waarme je een beetje wedstrijdjes kan houden met zijn tweeën. Maar we weten zelniks... Dus misschien hadden jullie een idee wat jullie wel eens doen ofzo?

Groetjes!

Sim

Re: Even anders paardrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:17

WD V -> MA

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:19

Tally Ho? (1 rondje stap, 1 rondje draf, 1 rondje galop, wie 't snelste weer bij zijn letter/lantarenpaal oid is, bijv ene bij A en de ander bij C starten).
Rondje om de wereld, wat voltige oeveningen, 'dameszit', stoelendans?
Laatst bijgewerkt door Loiz op 09-12-09 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Spip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:19

Een paar spelletjes opzetten? Poortje openen, ballen gooien, ponyvoetbal.. Ik zou verder niet veel verantwoordelijks weten..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:57

uhmm..
er zijn zat iedeeen :j
wat dacht je van:

*ponyvoetbal

*zonder zadel race

*hindernis baan (niet met echte hindernissen, maar gewoon zigzaggen om pionnen,en nog meer leuke tavarelen er in)
en dan wie het snelste aan de overkant is

*eierrace, je kent het wel,.. wie het snelst aan de overkant komt met een ei in de lepel

*wat loizy zegt, deed ik vroeger ook zo vaak :') _O- wist trouwens niet dat het een bekend spel was :")

*vrijheidsdressuur

*schrikparcour maken (over een kleed,langs paraplu's)

*vrijspringen, vind ik nogsteeds leuk om te doen :D

nou, meer zou ik zo even niet weten :')

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:27

MA --> VP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:31

Wij deden vroeger Annemaria koekoek op de paarden. 1 gaat bij de A staan, de ander halverwege de rijbak, dus bij X. Dan zegt degene bij A: Annemariaaaa koekoek! Dan mag degene van de X stappen naar de A toe. Wanneer degene bij de A stop zegt moet de X stoppen. Dus ruiter stil en paard mag niet bewegen, wanneer dit wel gebeurd ben je af. Wanneer je wel goed stilstaat mag je pas weer lopen wanneer de ander annemaria koekoek zegt. Zo probeer je aan de A kant te komen, wanneer je de bakrand aanraakt heb je een punt. Dan wissel je om. Is vooral leuk met meerdere mensen.

Dit kan dus ook zonder zadel en/ of in dameszit :D

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:43

Vies of Lekker?

De ene kant van de bak is vies en de andere kant is lekker. Één iemand staat in het midden en roept bijvoorbeeld spruiten. Degene die dat lekker vinden gaan naar de lekkere kant en degene die dat vies vinden gaan naar de vieze kant. Onderweg kan je getikt worden door degene die in het midden staat en als je getikt bent moet je zelf in het midden gaan staan. Dit spel moet wel met meerdere personen met zijn 2en is dit spel niet zo leuk. Je kunt nog vragen of er mensen op stal zijn die het leuk vinden om mee te doen.