toen is oscar mijn instructeur op zo'n haflinger gegaan odisse heet die. Het was echt een super rustige maar super gezellige les. Maar we liepen dus zo kei rustig in draf over zo'n padje.
En zo'n meisje over mijn les had het zo met mij over mijn vriend. En opeens draait oscar achterom en zegt tegen dat meisje. "Maar diana jij hebt toch ook een vriend?" Toen SCHROK odisse, (de superbrave makke niet schrikkende haf ooit!) van een 'sabeltanttijger achter een bosje' of zo... dus die staat heel plots stil, en draait opzij, waardoor oscar zijn gewicht verloor. BOEM daar lag hij ineens!
Ik kon mijn lach echt bijna niet inhouden, maar ik had echt zoiets van, eerst maar even kijken of hij niks heeft. Maar toen ik hem zelf hoorde lachen, kon ik mijn lach echt niet meer houden hoor. Ik denk dat we echt gewoon nog 5 minuten lang in een deuk hebben gelegen.
Oscar zo op een gegeven moment... "Oh nou moet ik even tellen hoor, dat is al weer zo'n .......... ........... ............ 10 jaar geleden!"
Echt zo melig, ik heb nu al zin in de chocolade bol die we volgende week (als het goed is, dat hoort!) gaan krijgen