Ik ben het zo zat dat bij de pensioneigenaar alles om geld draait. Ik heb 2 paarden, 1 paard staat op dit moment in training op een andere stal. Op dit moment loopt het allemaal niet zo lekker op stal, er is veel onrust en er zijn continue wisselingen van mensen en paarden. Op dit moment wordt mijn lege box verhuurt aan duitsers. Er staat dus een ander paard in. Vind ik niet zo heel erg wat ik betaal nu de helft van wat ik normaal betaal voor de stal. Maar wat schertst mijn verbazing, dat paard staat dik dik dik in het stro. En bij zijn eigen klanten kan er niets vanaf. De pension paarden staan dus op 1 zak rode zaagsel + 1 plak stro. Ik heb hier dus meerdere keren discussies met hem over gevoert wat uiteindelijk eindigt in dan zoek je toch wat anders, of ook een leuke bij de AH betaal je AH prijzen en bij de Aldi Aldi prijzen hahaha. Ja henk en bij jou betaal ik AH prijzen voor Aldi kwaliteit.

Ik had het zo gehad met dat mijn paarden contineu in hun eigen urine en uitwerpselen staan dat ik zelf zaagsel ben gaan halen en nu dus mijn stallen zelf doe en nog eens extra betaal voor de rapsody. En hij weet gewoon dat hij fout zit, hij kijkt me al 2 dagen niet aan en zegt niets, hij weet gewoon dat de bom barst. En zo spelen er nog zoveel meer dingen mee. Dus kort samengevat tijd om te verhuizen, en als iemand nog stalling zoekt? Ik weet binnenkort nog wel 2 boxjes

Sorry voor het lange verhaal ik ga nu lekker slapen.
Oh ja moraal van het verhaal pensionhouders kan je niet veranderen dan is het gewoon tijd om te gaan.