Ik zal gelijk maar even zeggen dat dit NIET om te grote kinder op shetlanders gaat
Het gaat naamlijk om het volgende:
Met de kerst dagen komen de nichtjes van de mevrouw waar wij het land van huren bij haar logeren.
toen hun zelf nog shetlands hadden was het altijd zo dat dan 1 van de shettys mee ging zodat de kinderen die
konden aaien, knuffelen, over op rijden, en soms voor de sulkie.
Nu is het probleem dat ze al haar ponys heeft weggedaan (paar maaden geleden de laatste) en nu is het alweer bijna kerst.
Die meisjes zijn ook nog keer eerder geweest en toen hebben ze ook lekker gepoetst enzo.
Maar nu dacht ik, omdat idefix toch al ruim 3 en hallf is dat ik hem mischien wel mee kon nemen (is maar 7 min wandelen hoor
) en dan ze hem dan even lekker kunnen knuffen enzo. Zou dat denk je kunnen? Die ouders weten wel dat het op eigen risico is,en die kinderen donderen dr wel eens vaker af
Voorderest zijn ze een beetje tuttig en bang dus echt in draf durven ze niet eens (alleen op het grote paard van de eigenaaresse waar ik hun dan les op geef
). Maar nu zit ik dus een beetje te dubben of ik idefix mee moet doen of niet. Ik vind het ook niet erg om met hem te lopen, en die kinderen die erop willen rijden zijn de helft van mij ofzo, haha, dus kwa lengte en zwaarte maakt het echt niets uit, maar ik zit gewoon te twijvelen kwa vijligheid. Het broertje van een vriendin van mij heeft er ook al keer rondje op gestapt en dat ging super goed, dus denk ook dat het wel kan maar wil jullie ervaring even horen
Houd het suptiel he