Ik vraag me dus af hoe vaak jullie per week met jullie paard op pad zijn met de trailer. Mijn vraag is dus vooral gericht aan mensen die geen bak ter beschikking hebben waar hun paard gestald staat en die er ook niet te voet heen kunnen.
Ik bijvoorbeeld heb de paarden aan huis staan maar eens de herfst in het land is kan ik niet meer rijden thuis. Een buitenbak staat in onze planning maar wij maken graag meerjarenplannen!
Ik heb wel het geluk dat ik op tien kilometer van thuis een plek heb waar ik steeds kan gaan rijden en waar ik ook eens in de week les. Verder tracht ik om nog twee à drie keer per week te gaan trainen. Alles samen ben ik dus een drie à vier keer per week op stap met paard en trailer.
Wat ik wel vreemd vind en waar ik geen raad mee weet is hetvolgende:
eens mijn merrie ziet dat ik de trailer aan de wagen hang gaat ze helemaal vanachter in de weide staan. Ik moet haar altijd daar gaan halen. Ze loopt wel zo mee en loopt zo de trailer op. Ze heeft nooit iets meegemaakt op de trailer. Toch vind ik het vreemd dat ze zo op de trailer geageert. Heeft iemand zoiets al gezien?
Dus, hoe vaak zijn jullie op pad met paard en trailer en wat vindt paardlief daarvan?
en loopt dan ook het liefste weg, de pony van mijn dochter juist niet, die vind het wel gezellig om op pad te gaan.
zo komt ze meteen, ze is overigens wel erg makkelijk te laden, loopt er zelf op.
) vorig jaar ben ik wel naar Drenthe geweest met de trailer..dus 1 keer per jaar