Hallo.. Hier wil ik een oproep doen aan iedereen Die een hele tijd geleden bij de hoeve op ponykamp zijn geweest. ergens in de buurt van 2001-2003
Ik ben daar op ponykamp geweest (weet alleen niet meer welk jaar ik dacht 2001 ) en ben op zoek naar iemand die bij mij in de groep zat ,Er was van onze kamp een hele leuke videoband gemaakt en Ik ben de band met de verhuizing kwijt geraakt, En zou zo graag weer die band terug zien en evt. een kopietje van maken. Het is voor mij een leuke herinnering Vooral omdat ik daar met mijn oude pony was.
Ik herinner me wel wat voornamen , maar ik kan niemand terug vinden via hyves/bokt/google ofzo Die toen in hetzelfde kamp zaten Ik hoop echt dat iemand reageert of mij een berichtje stuurt , Ik was toen op kamp met toen mijn eigen zwarte pony vagebond en me zusje reed op booby
Groetjes Dominique
Tanja
Geplaatst: 10-11-09 21:01
OV-->MA
Boktpony
Geplaatst: 10-11-09 21:04
Hey jou herinner ik me nog wel En je had toen echt een super leuk en stoer ponietje Ik was de leiding die week van dat kamp en het was in 2003... Namen ga ik even over nadenken
vagebondlove
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-09 15:26
Rianneke schreef:
Hey jou herinner ik me nog wel En je had toen echt een super leuk en stoer ponietje Ik was de leiding die week van dat kamp en het was in 2003... Namen ga ik even over nadenken
Dankje Leuk dat je reageerd Ik weet heel wat voornamen daarvoor stuur ik je wel bp