oke anne er op, spoortjes

anne er af en ik er op want dat mag ze niet aanleren. anne had te veel last van haar rug om er weer op te stappen .

nou ik heb nog nooit zo netjes met haar kunnen rijden. het was alsof ze zo iets had van o jee dit is goed fout laat ik mijn best maar eens gaan doen. echt waar. netjes afgebogen en rijden op 2 pinken. nou dat heb ik nog nooit gekund. dus na half uur ( anne was inmiddels net weggebracht naar huis door vriendin) broer anne was er nog en hing aan de telefoon. Ik wilde stoppen want het was genoeg geweest. wilde wat spullen zittend op onisje van een golfplaten dakje afhalen en nam perongeluk stuk dakje mee waardoor ze zo schrok ( gaf een rotgeluid en had teugels los op de hals hangen)en ik er dus afvloog. dom dom dom. ik kwam zo hard op mijn kont terecht dat ik meteen op mijn knieen ging zitten en toen hoorde ik broer de de telefoon zeggen heel; droog: "o jee mejet ligt er ook af nu.. oh maar ze lacht wel geloof ik."
anne kwam dus meteen weer terug met de auto en we hebben echt zitten janken van het lachen maar ook van de schrik en hoe dit in godsnaam mogelijk want onis is echt geen gemeen fjordje of zo. sterker nog iedereen vindt het een poepie

afijn anne kan gelukkig weer bewegen en ik kan weer zitten maar linker bil doet flink pijn. wisty niet dat het mogeliojk was om door al dat bilvet heen toch nog zo beurs te kunnen zijn

het was me wel het dagje. morgen effe doorzetten en weer aan het werk want eigenlijk ging het wel beter dan ooit... behalve...