Soms had ik even spijt, waarom had ik zo'n jonge pony die niets kende gekocht? En zo'n stuk groter, het was allemaal zo wennen.
Op stal zat het niet zo mee, ik kon volgens hun niks goed doen. Ik wilde tijd om te wennen, en vooral ook om haar te laten wennen.
Op stal vonden ze dat ik stom bezig was, ik moest haar maar verkopen want ik zou het niet kunnen. Volgens hun was ik ook vooral erg bang van haar, omdat ik niet metteen de weg op ging om te wandelen. Ik vond dat meer onverantwoord.
Ik kreeg ook de schuld van Dribbels dood, wat het allemaal niet makkelijker maakt

Kreeg de meest stomme dingen te horen, ik moest haar aan de longeerlijn gooien, iedere dag, dan ging ze wel luisteren. Gelukkig mn eigen gang gegaan, gedaan wat ik zelf wilde ook al vond ik dat vaak moeilijk. Zoals sommige wel weten heb ik af en toe mn twijfels gehad omdat het in het begin niet zo goed ging en Veerle natuurlijk jong was en niets kon en niet moeilijk was een trapje hier en daar te geven.
Maar we kwamen samen stapje voor stapje wel verder. Ondanks al het gezeur en beschuldigingen gingen we vooruit.
Ben nu zo blij dat ik een jonge pony heb gekocht, het is super om zo samen voor uit te gaan. Vooral als mensen zeggen dat je het niet kan

Ze kan nu makkelijk braaf vast staan. Eerst kon ik alleen de hals poetsen, nu vind ze alles goed. Afgelopen week voor het eerst haar achtervoeten kunnen uitkrabben. We zijn afgelopen week ook veel de weg op geweest en we kwamen van alles tegen.
Zoals ik laatst op bokt zette, zag ik er tegen op om haar verkeersmak te maken maar het gaat SUPER. We zijn al van alles tegen gekomen, vrachtwagen, trekkers met aanhanger, auto's met caravans, brommers, kartwagentje enz. Soms staakte ze in het begin om een of andere vage reden

Het is echt een super brave pony, ben erg gelukkig met haar

Veerles koppie toen ik haar voor het eerst zag en haar kocht op 12 januari (ze kwam zelf 21 januari bij mij op stal)

Veerles koppie nu:
Veerle helemaal toen ik haar voor het eerst zag:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/187620/incoming/veerle(1).jpg[/img]
En Veerle nu:
Kwil haar echt nooit meer kwijt