Ik ben altijd ZO benieuwd naar haar gedachtes. Ik vraag me zo vaak af wat er in dat koppie omgaat.
Vanmiddag hebben we een wedstrijdje gehad. (punten nog niet bekend

Vanochtend vlechten, poetsen etc. Ze was heel lief, oortjes naar voren, oogjes half dicht en helemaal niet ongeduldig.
Op de heenweg was ze braaf, met losrijden was ze wat tam, maar ontspannen.
Ook de proef ging redelijk, niet zo flitsend, maar ik geloof wel redelijk netjes ondanks die enge juryauto

De punten krijg ik vanavond pas binnen, ik ben benieuwd!
Op de terugweg was ze ook lief, althans het eerste gedeelte. Er kwam een grote tractor aan, heel braaf verder lopen.
Tot we langs een schuur reden. Uit die schuur kwam een geluidje. Niets bijzonders, een emmer die viel ofzo.
Ze schrok en ging over de rooie.
Ik moest nog een dik half uur met haar langs de weg en ze heeft zich gedragen als een heks

Iedere auto of fiets die voorbij kwam, was aanleiding om een meter de lucht in te springen. Of bijna in de sloot te vallen. Of de weg op te rennen (gelukkig waren er niet zo veel auto's)
Er werden twee of drie fietsers bijna aangereden

Ze heeft een half uur gedribbeld, als ik haar inhield kwam ze rechtovereind en als ik haar teugel gaf begon ze te rennen.
Toen ik thuis kwam wilde ze de tuin niet in. Ze wilde niet door het hek. Zelfs met brokjes kon ik haar niet verleiden, oren naar achteren en zitten op haar kont als ik haar vooruit wilde trekken.
Gelukkig kwam ze het nog even goed maken toen ik haar in de wei deed. Ze wilde nog even "neuzen". Of kwam ze alleen maar kijken of ik ook een snoepje had??

Jammer dat ze niet gewoon kan zeggen wat er is. Waarom ze zo drakerig doet af en toe.
Zelfs met veel geld kom ik daar nooit achter ben ik bang