wedstrijdpony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EvaPony

wedstrijdpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 21:36

hallo ik wil graag een wedstrijd pony en nu heb ik de vraag waar moet een goede springwestrijdpony aan welke eisen moet hij/zij voldoen zodat je haar zelf zou kopen?

alvast bedankt

grtz Eva .

xJolijn

Re: wedstrijdpony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:39

ga gewoon wat rondkijken, er is niet een bepaald ras oid.
let goed op de gangen en de bouw van het paard, heeft het wel de bouw van een springpaard? vraag of je een aantal keer langs mag komen, met een keer weet je niet genoeg. stap er zelf ook op en kijk hoe het gaat, of jullie een klik kunnen hebben/krijgen en of het goedvoelt tussen het paard en de eigenaar, of je het dier mag laten keuren of is het recentelijk gekeurd? dat zijn dingen waar ik op zou letten.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 21:40

Wil je een pony waar je meteen de wedstrijden mee inkan?
Dan is een leerpony misschien iets voor jou, dus een pony die al een redelijk hoog niveau heeft gelopen.

En natuurlijk bovengenoemde voorwaarden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 08:37

WD--> YRT

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 08:42

Wij hebben gewoon gekeken naar hoe hij springt ed, nu een super pony (4 jaar, L+2). Het is een kruizing, ouders niet bekend.

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:23

Ik denk dat een leerpony geschikt voor je is! Gewoon een wat oudere pony (hoeft niet meteen bejaard te zijn, maar ook niet piepjong!) die al op hoger niveau gelopen heeft.