Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_alice

Berichten: 255
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:42

Hoi allemaal.

Onze stal bestaat binnenkort 15 jaar.
Wij zijn een surprise party aan het organiseren met alle ruiters van stal.
We willen er echt een show van maken.
We hebben o.a. pas de duex pirates of de carribean
6-tal (pony's) met t-shirt bedrukt

nu hebben we ook een 4-tal waar we nog een thema en muziek bij moeten vinden.
We wilde eerst Zorro, maar kunnen geen geschikte Zorro muziek vinden, is allemaal heel langzaam en de proef zit veel draf in.

We willen geen hele gekke dingen (zoals, disney, clowns enz.)
alle tips zijn welkom!
Wie kan ons Helpen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26418
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:11

Heb je bij Zorro al eens gekeken naar o.a. bamboleo van de gypsy kings en andere muziek uit de musical? Was veel snelle muziek in te vinden!

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:34

Wij waren met viertal CBR Autorijexamen!

Afbeelding


Video van carroussel vanaf het paard:

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 04:47

Iemand een idee hoe je een vos omtovert in een zigeunerpaard?

nimbletje
Berichten: 786
Geregistreerd: 25-01-08

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:49

Wij hebben zaterdag met onze clubkampioenschappen ook een pas de deux. Het niveau van de ruiters en paarden en pony's is heel verschillend.

Hoe laten jullie dat beoordelen? Wij zaten te denken aan wie het meest synchroon rijdt en het leukste verkleed ofzo. Niet echt per oefening per proef omdat iedereen wat anders rijdt.

Iemand een idee?

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:19

Heeft iemand een leuk verkleed idee voor een meisje van 11 met een welsh a?

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:12

Hallo,

Ik en een stalgenoot moeten 14 juni een kür op muziek rijden.
We hadden iemand die onze muziek deed. Helaas ziet die persoon er toch vanaf omdat hij er geen zin in heeft.
Nu moeten wij voor 7 juni de muziek inleveren. En helaas zijn wij hier zelf niet zo handig mee dus zoeken wij met spoed iemand die dit voor ons kan doen.
Ons thema is how to train your dragon en er Is ook een filmpje van de proef.
Ik kan eventueel wat film muziek zoeken en downloaden zodat je alleen hoeft te knippen en en plakken.
Helaas hebben wij geen budget, dus het liefste voor niks of een hele kleine vergoeding of in ruil voor een fotoshoot.

Groetjes Laura en Els

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:50

Lau schreef:
Hallo,

Ik en een stalgenoot moeten 14 juni een kür op muziek rijden.
We hadden iemand die onze muziek deed. Helaas ziet die persoon er toch vanaf omdat hij er geen zin in heeft.
Nu moeten wij voor 7 juni de muziek inleveren. En helaas zijn wij hier zelf niet zo handig mee dus zoeken wij met spoed iemand die dit voor ons kan doen.
Ons thema is how to train your dragon en er Is ook een filmpje van de proef.
Ik kan eventueel wat film muziek zoeken en downloaden zodat je alleen hoeft te knippen en en plakken.
Helaas hebben wij geen budget, dus het liefste voor niks of een hele kleine vergoeding of in ruil voor een fotoshoot.

Groetjes Laura en Els

Windows movie maker een oplossing? Of op een smart phone kan tegenwoordig ook veel

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:32

Dan worden de overgangen van de muziek nooit zo mooi als dat iemand die het vaker gedaan heeft.
Sws kan je in moviemaker de muziek niet vloeiend in elkaar over laten lopen.

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 13:37

Iemand originele ideeën voor verkleed rijden? Het moet echt gaaf worden want het wordt de laatste keer voor de vriendin waar ik mee ga verkleden haha!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26418
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:28

AS1999 schreef:
Iemand originele ideeën voor verkleed rijden? Het moet echt gaaf worden want het wordt de laatste keer voor de vriendin waar ik mee ga verkleden haha!


In welke richting zitten jullie te denken? Is er een thema bij deze wedstrijd, of zijn jullie zelf gek op bijvoorbeeld bepaalde muziek, films, etc? En lees anders het topic eens door, misschien hebben jullie dan al zoiets van: "Verrek, dat is t!"

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:10

Het topic heb ik al doorgenomen haha. We houden ontzettend van horror! Zij gaat met een bruin paardje en ik met een zweetvos.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26418
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:14

horror dus... dan denk ik gelijk aan vampieren met zwarte capes, draculatanden en bloed aan de mond... Of aan zombies, Frankenstein, duivels, Wandelende skeletten etc...

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:24

Alleen dat is zo vanzelfsprekend met horror als thema haha.

Anoniem

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 15:36

Ja maar ja, dat is horror :))

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:01

We hebben een thema gevonden! We gaan als Jigsaw, en ipv een driewieler hebben wij onze paarden!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 09:46

Hier inmiddels enkele weken geleden onze kur op muziek van Frozen gereden.
Was echt superleuk! We hadden via internet rijrokken gekocht in het blauw, muziek en oefeningen zelf in elkaar geknutseld ( horror, ruim 12 uur aan uitproberen, herschrijven etc) en gaan met die banaan :D
We waren trouwens tweede van de drie :+

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 21:45

In september ga ik bij een wedstrijd mijn eerste kür rijden, nu zou ik graag Pirates of the Caribbean muziek willen bij een kür op M niveau. Voor een pas de deux had ik muziek en een proef bij marvinsmusic gekocht, maar die heeft deze niet. Iemand een idee voor een site die wel zo'n kür heeft?

anoniemetje
Berichten: 8
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:22

Hallo, ik ga a.s zondag een pas de deux doen met mijn moeder. We haan als skeletten, en onze paarden ook. Maar weet iemand hier misschien goede muziek bij, of heeft muziek die wij eventueel mogen gebruiken. Het is voor een camping wedstrijd op Samoza.

Met vriendelijke groet,

Kelly Heijdeman

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:07


Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:25

Hoi8 even een binnen valler
Ik ben opzoek naar een kur op muziek ik heb de muziek gevonden alleen hoor je er wel een stem doorheen soort neuriend is dit toegestaan of niet ? een proef bedenken lukt me wel echter niet de muziek eronder te krijgen

Groetjes

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:22

Hoi, had al een topic geplaatst omdat ik niet wist dat deze bestond. Over 2,5 week ga ik meedoen met een wedstrijd waar we rond 10 uur 's avonds gaan rijden in het donker. Ik ga op een kastanjebruine IJslander met dikke manen en voorpluk. Heb wel wat ideetjes en omdat ik zelf graag schilder zit ik een beetje te denken aan een schilder, of half indiaantje half schilder :-) Ik zit alleen te twijfelen of ik het wel moet doen. STraks is iedereen als mooie prinsessen of skeletten of monsters en dan kom ik daar als een schilder :Y . Zouden jullie dan wel gaan als schilder of niet? Bedankt alvast!

Janine1990

Berichten: 43837
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:58

Tof dat ik dit tegen kom!

Stalgenootje en ik willen ook een Pas de Deux rijden volgend jaar. Het gaat om twee friezen, haar fries is Z1, mijne is L1, maar het doel is om volgend jaar april M1 te starten. Hij kent de meeste oefeningen van het M1 wel. Maar ik vind het lastig om deze niveaus te combineren. Dus als iemand tips heeft... Graag!

Daarnaast willen we verkleed, maar gewoon kleding huren dus. Niet kansloos verkleed zeg maar, gewoon echt voor de mooi. En thema muziek, maar ik ben zelf niet zo van de gebruikelijke film muziek.

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:55

Ik zou wat doen met rode jurken met slepen? Die kan je mooi over de kont leggen :-) En dan rode strikjes in jullie haren als ze lang genoeg zijn. En evt als jullie ze gebruiken rode bandages of peesbeschermers en misschien ook rode dingen in de manen of de staart :-)

Janine1990

Berichten: 43837
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:00

Anniek22 schreef:
Ik zou wat doen met rode jurken met slepen? Die kan je mooi over de kont leggen :-) En dan rode strikjes in jullie haren als ze lang genoeg zijn. En evt als jullie ze gebruiken rode bandages of peesbeschermers en misschien ook rode dingen in de manen of de staart :-)


Ja mijn stalgenootje is wel een beetje van jurken. Maar ik vind dat gruwelijk onpraktisch. Heb het eerder gedaan en mijn jurk hing nog maar aan een kant van het paard. Paard bleef er braaf onder gelukkig, maar had ook anders kunnen aflopen :P

Het zijn twee stoere paarden, allebei inderdaad lange manen. Invlechten is geen enkel probleem. Ik denk zelf een beetje meer richting stoer. Bandages is wat mij betreft geen pre hoor. Als het er bij past, is het wel leuk! Rood is voor mij een beetje tango achtig, wat ik dan wel weer leuk vind.