Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MuttleyMarty

Berichten: 1158
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Duckstad

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:44

Weten jullie trouwens iets voor mij?
Ik rij samen met een meisje van mijn leeftijd, dus 13/14. We rijden allebei op manegepaarden die wel iets kunnen hebben,maar geen heel mascottepak ofzo. Het thema is carnaval, en zelf hadden we dit in gedachten:
Peter pan
Donald Duck
Barbie's
Maar we zitten heel erg te twijfelen,dus brand los :D

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:34

Bij de carnaval jumping volgende week ga ik me verkleden als postbode.

DestinyJoy

Berichten: 633
Geregistreerd: 25-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:04

jadeken schreef:
Wij hebben binnenkort een carrouselwedstrijd :)
Thema is disney, help......


ik ging vorig jaar als ''Lion King'' en vriendin al ''Kleine zeemeermin'' met onze musical carroussel, maar dat is natuurlijk ook disney;
Afbeelding

Er was ook een ''kat'' bij van de musical Cats, maar die kan je ook als Arristokatten doen.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:07

Samen met een vriendin rijd ik binnenkort een Pas de deux, als thema hadden wij bedacht 'Raveleijn'.
Gebaseerd op de Efteling versie... Maar met een update! 8-)
'Raveleijn 2.0', met alleen maar roze (en een beetje zwart)! :D

Ons idee was om van fleecestof uitrijkdekens te maken, de welbekende 'maskers' voor de paarden uit de eftelingshow en evt. nog fleecebandages.

Maar nu komt de vraag, wat doen wij als ruiters aan?
Zelf dachten we aan een zwarte sweater/broek en een roze cape. Misschien kunnen we nog wat roze verwerken op onze laarzen.

Wie o wie heeft nog leuke ideetjes die we kunnen gebruiken? :) Bijv. voor op de cap o.i.d.?

musriane
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Veldhoven

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:31

Ik ga 1 maart ook meedoen aan carnavalsspringen, maar kan geen leuk thema bedenken, een vriendin van mij gaat ook op mijn pony dus hij loopt 2x, het springen zelf word toch wel een ramp dus we willen wel iets orgineels, het moet wel iets stoers zijn dus niet iets als barbie ofzo, mijn pony is een tinkerxkwpnxwelsh en is zwart bont, hij staat bekent als een draak, dus wou eigenlijk eerst als draak maar is denk ik toch te moeilijk! Duss, als iemand ideeen heeft, Ik hoor ze graag!!

musriane
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:37

DestinyJoy schreef:
Hee!
heb even globaal meegelezen, maar ik heb ook een vraagje (als caroussel vraagjes mogen dan :+ )
elk jaar is er bij ons een carnaval caroussel, en natuurlijk doen wij weer mee.. maar welk thema moeten we nu toch weer kiezen!!

dit hebben we al gehad:
- Musical (met Wicked, Lion King, Kleine Zeemeermin, Cats, Phantom of The Opera, Sisteract, Legally Blonde en Zorro)
- Lieve heersbeestjes
- Piraten
- Pipi Langkous
(- en disney lijkt erg op de musical, dus dat willen we sws niet)

graag wilt onze groep van 6 combinaties wel gave muziek erbij..

weten jullie iets??
Wij zijn vorig jaar met carrousel als bruid, bruidegon, en bruidsmeisjes gegaan, voorop iemand met een pak en iemand met een jurk, en een boeketje meenemen, de rest in witte rokjes over een witte rijbroek en een wit bloesje, en de 2 achterste hadden een bordje in de staarrt gehangen met just married, op het einde werd het boeket gegooit toen we in een waaier stonden. We hadden wel gewonnen

DestinyJoy

Berichten: 633
Geregistreerd: 25-03-11

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:09

Ah super leuk Musriane!! helaas zijn we te laat geweest met het inschrijven :(
maar je idee onthou ik +:)+

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:09

Even eens tipje, heb volgende week carnavals equipe springen

Nizzie

Berichten: 399
Geregistreerd: 01-08-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:19

musriane schreef:
Ik ga 1 maart ook meedoen aan carnavalsspringen, maar kan geen leuk thema bedenken, een vriendin van mij gaat ook op mijn pony dus hij loopt 2x, het springen zelf word toch wel een ramp dus we willen wel iets orgineels, het moet wel iets stoers zijn dus niet iets als barbie ofzo, mijn pony is een tinkerxkwpnxwelsh en is zwart bont, hij staat bekent als een draak, dus wou eigenlijk eerst als draak maar is denk ik toch te moeilijk! Duss, als iemand ideeen heeft, Ik hoor ze graag!!


half mummie half skelet? op je pony met stoepkrijt een skelet tekenen en dan met verband of in stukken geknipte oude lakens een mummie effect maken? zelf natuurlijk ook als mummie dan :D als je een foto wilt hiervan om een idee te krijgen, ik heb ooit samen met iemand anders een pas de deux gereden als mummie ;)

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:17

DestinyJoy schreef:
jadeken schreef:
Wij hebben binnenkort een carrouselwedstrijd :)
Thema is disney, help......


ik ging vorig jaar als ''Lion King'' en vriendin al ''Kleine zeemeermin'' met onze musical carroussel, maar dat is natuurlijk ook disney;
[ Afbeelding ]

Er was ook een ''kat'' bij van de musical Cats, maar die kan je ook als Arristokatten doen.

Het wordt een pas de deux dus 2 figuren van hetzelfde thema :P

musriane
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:59

Nizzie schreef:
musriane schreef:
Ik ga 1 maart ook meedoen aan carnavalsspringen, maar kan geen leuk thema bedenken, een vriendin van mij gaat ook op mijn pony dus hij loopt 2x, het springen zelf word toch wel een ramp dus we willen wel iets orgineels, het moet wel iets stoers zijn dus niet iets als barbie ofzo, mijn pony is een tinkerxkwpnxwelsh en is zwart bont, hij staat bekent als een draak, dus wou eigenlijk eerst als draak maar is denk ik toch te moeilijk! Duss, als iemand ideeen heeft, Ik hoor ze graag!!


half mummie half skelet? op je pony met stoepkrijt een skelet tekenen en dan met verband of in stukken geknipte oude lakens een mummie effect maken? zelf natuurlijk ook als mummie dan :D als je een foto wilt hiervan om een idee te krijgen, ik heb ooit samen met iemand anders een pas de deux gereden als mummie ;)

Leuk idee! Zou graag foto willen zien ;) Gaat zeker op mijn lijstje met ideeen!

eempiej
Berichten: 3987
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:51

Weet iemand uit welke disneyfilms deze liedjes komen, of welke liedjes het zijn.
Het is namelijk erg gezellig vrolijke muziek.
http://www.youtube.com/watch?v=G5rjMX2F-D0

- heho zevendwergen.
- als je van beren leren kan? junglebook?
- it's al small world.

Nizzie

Berichten: 399
Geregistreerd: 01-08-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 00:22


Eline_S_S

Berichten: 3540
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:26

Ik ga binnen kort verkleed springen doen. Ik ga als superwoman :D
Ik ben alleen een beetje koos inspiratieloos.. Iemand ideeën ? :o

_Loekie

Berichten: 871
Geregistreerd: 26-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:27


Eline_S_S

Berichten: 3540
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:33


_Loekie

Berichten: 871
Geregistreerd: 26-12-12

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:33

Mijn idee was misschien iets TE creatief :')

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:54

Ik ga met mijn groepsles eind maart carrousel rijden als zwarte Sinterklaas en witte pieten :D. En ja, eind maart ja :))

Britt_Sisi

Berichten: 8949
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:40

Hoi! Ik en 3 vriendinnen gaan na 2 jaar weer eens mee doen aan de carrousel! We deden altijd met een grotere groep mee maar de helft is gestopt met paardrijden of kan deze datum niet.. We komen er niet uit qua thema! Wie helpt ons! We willen echt iets orrigineels maar het paard mag helaas niet versierd.. Zelfs dekjes mogen we niet verwisselen..
We hebben 2 keer de bokaal gewonnen vroeger als poezen (een beetje sletterig met hello kitty en hakken aan etc) en als dokters (zon labjas mondkapje zwembadhoezen om je schoenen etc) verder hebben we al gehad kleurenthema en albertheijn medewerkers haha! Ook zijn de standaard dingen al voorbij gekomen zoals barbie en ken, spoken, kerstman, zwarte piet etc! We willen nu echt iets orrigineels! Wie helpt ons haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 00:35

Britt_Sisi schreef:
Hoi! Ik en 3 vriendinnen gaan na 2 jaar weer eens mee doen aan de carrousel! We deden altijd met een grotere groep mee maar de helft is gestopt met paardrijden of kan deze datum niet.. We komen er niet uit qua thema! Wie helpt ons! We willen echt iets orrigineels maar het paard mag helaas niet versierd.. Zelfs dekjes mogen we niet verwisselen..
We hebben 2 keer de bokaal gewonnen vroeger als poezen (een beetje sletterig met hello kitty en hakken aan etc) en als dokters (zon labjas mondkapje zwembadhoezen om je schoenen etc) verder hebben we al gehad kleurenthema en albertheijn medewerkers haha! Ook zijn de standaard dingen al voorbij gekomen zoals barbie en ken, spoken, kerstman, zwarte piet etc! We willen nu echt iets orrigineels! Wie helpt ons haha!



Als minions!!


Afbeelding

En dan de muziek van Despicable Me gebruiken haha, zoals Pharrel - Happy :D
Jezelf geel schminken, geel shirt, zwarte handschoenen, jeans tuinbroek aan en dan dat logo van Gru erop spuiten. En eventueel van die goggles maken haha :D

ponypret123

Berichten: 1163
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 07:25

MuttleyMarty schreef:
Weten jullie trouwens iets voor mij?
Ik rij samen met een meisje van mijn leeftijd, dus 13/14. We rijden allebei op manegepaarden die wel iets kunnen hebben,maar geen heel mascottepak ofzo. Het thema is carnaval, en zelf hadden we dit in gedachten:
Peter pan
Donald Duck
Barbie's
Maar we zitten heel erg te twijfelen,dus brand los :D


Peter pan is wel leuk maar ik denk dat mensen de lion king of uhmm tarzan sneller herkennen!
Wij hebben elk jaar jeugdcarrousel, ook verjleed dus heb al best veel thema's meegemaakt haha

ponypret123

Berichten: 1163
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 07:26

Bizzybijtje schreef:
Britt_Sisi schreef:
Hoi! Ik en 3 vriendinnen gaan na 2 jaar weer eens mee doen aan de carrousel! We deden altijd met een grotere groep mee maar de helft is gestopt met paardrijden of kan deze datum niet.. We komen er niet uit qua thema! Wie helpt ons! We willen echt iets orrigineels maar het paard mag helaas niet versierd.. Zelfs dekjes mogen we niet verwisselen..
We hebben 2 keer de bokaal gewonnen vroeger als poezen (een beetje sletterig met hello kitty en hakken aan etc) en als dokters (zon labjas mondkapje zwembadhoezen om je schoenen etc) verder hebben we al gehad kleurenthema en albertheijn medewerkers haha! Ook zijn de standaard dingen al voorbij gekomen zoals barbie en ken, spoken, kerstman, zwarte piet etc! We willen nu echt iets orrigineels! Wie helpt ons haha!



Als minions!!


[ Afbeelding ]

En dan de muziek van Despicable Me gebruiken haha, zoals Pharrel - Happy :D
Jezelf geel schminken, geel shirt, zwarte handschoenen, jeans tuinbroek aan en dan dat logo van Gru erop spuiten. En eventueel van die goggles maken haha :D


Supper stoer!!

_Lois_

Berichten: 3294
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:03

Iemand hier een idee voor mij?
Aanstaande zondag springwedstrijd met thema Pasen, rijd op een Haflinger.
Ik dacht eraan om bij de Primark te kijken voor een onesie van een konijn maar ik heb geen idee of ze die hebben :+
Verder ideeën? :D

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [centraal]Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:55

Wij zijn eind maart als 'Pietitie' gegaan, aka witte piet en zwarte Sinterklaas! (ivm al dat gedoe in het nieuws) :))

Afbeelding

ponypret123

Berichten: 1163
Geregistreerd: 24-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:03

_Lois_ schreef:
Iemand hier een idee voor mij?
Aanstaande zondag springwedstrijd met thema Pasen, rijd op een Haflinger.
Ik dacht eraan om bij de Primark te kijken voor een onesie van een konijn maar ik heb geen idee of ze die hebben :+
Verder ideeën? :D


Dat is leuk!! En op je cap konijnen oren, bij je pony plastic eitjes in de manen en staart en vrolijke bandages?:)