Of eventueel bestralen mogelijk is. En dit heeft maar een kleine kans, want als je de kanker in je longen hebt, kun je niet 'overal' bestralen omdat je longen snel beschadigd zijn enz.
Het is een riscante plek he...

En de kankercellen die dan nog overblijven op de riscante plekken, die zouden ze eventueel met andere chemokuren nog kunnen verwijderen.
Maar....
mijn soort kanker is telkens opnieuw in staat om tegen chemokuren truukjes te verzinnen om hen 'te vernielen', om weerstand op te bouwen tegen een nieuwe 'vreemde' chemo die de kanker nog niet kent.
Dus in 't begin lijkt 't aan te slaan, en dan later... dan slaat de kanker zelf terug zeg maar... en groeit weer.

Of we uberhaubt nog op vakantie kunnen... goeie vraag.
We zouden met de caravan twee weken naar Zuid-Frankrijk, maar dat gaat dus echt niet.
Wat doen we dan: we gaan indien nodig bij bijv. Vacansoleil o.i.d. een compleet ingerichte bungalowtent huren in Zuid-Frankrijk, dan lijkt het net of we op vakantie zijn zoals de bedoeling was zeg maar.
I love camping en France!

Maar het ligt er dus helemaal aan hoe vaak per week ik bestraald moet worden, en of ik dan wel 2 weken weg kan op vakantie.
Peter gun ik het zeker weten!

Iedereen heel erg bedankt voor de steun via Bokt, pb's en reacties op mijn bericht.
Natuurlijk kan ik positief blijven.
Natuurlijk kan ik geloven in mijn genezing.
Want als ik dat NIET doe, betekent dit dat ik NU denk dat ik snel dood ga.
En wie wil dat nu denken?
Echt niet...